Hoofdstuk 2.
Ariana pov.
Hij is zo lief voor me. Ik vind hem leuk. Ik kom thuis en ik loop naar mijn kamer. Ik doe mijn laptop open en ga op facebook. Ik voeg hem toe. Hij heeft iets dat andere jongens niet hebben. Na 15 minuten wachten zie ik dat hij me heeft aanvaard. Ik begin te praten. "Hey, ik vind je leuk.." "Ik je ook.." Zo praten we nog uren. Ik denk dat ik hem echt leuk vind. Maar ik ken hem nog maar net.. De volgende dag hebben we maar een halve dag.. Dan zie ik hem maar een halve dag.. Ik krijg een sms. "Wil je morgen meelopen naar mijn huis? Dan kan je even binnenkomen en kunnen we praten. Ik woon alleen, dus van oudes zal je geen last hebben. Niet bang zijn, ik doe niks :p xZayn". "Ja, is goed hoor en ik vertrouw je wel :p xAriana." Ik spring uit mijn bed en loop naar mijn kleerkast. Wat zal ik aandoen.. Een grijze skinny met een topje en mijn vans. Wat zal ik boven mijn topje aandoen? Een jeansvestje. Ik ben zo zenuwachtig. Ik weet niet wat te doen nu. Hij geeft me echt een raar gevoel. Het gaat wel over. Ik ga in mijn bed liggen en val dan in slaap. Ik word wakker om 06:30 uur. Ik spring uit mijn bed en maak me klaar. Om 7 uur hoor ik de bel. Ik doe open en daar staat Zayn, wow.. Hij weet me nog wonen. "Wat doe jij hier?" "Verrassing !" Ik lach zachtjes. "Kom binnen?" Hij komt binnen, ik geef hem wat fruitsap en we praten een beetje. Om 07:30 uur vertrekken we naar school. Als we bijna aan school zijn, stopt hij even met stappen. "We mogen niet samen op school komen.." "Waarom niet?" "Gewoon, ik zie je na school !" Hij geeft me nog snel een kus en een knuffel en hij gaat weg. Ik zucht en loop dan weg. De lessen gaan traag voorbij. Hij zegt geen woord tegen me. 12 uur, de bel gaat, ik pak mijn handtas en ga weg. Ik wil nu niet in zijn buurt zijn. Hij komt achter me gelopen en pakt mijn hand. "Waarom doe je zo tegen me ?! Eerst doe je mega lief tegen me en nu zeg je geen woord meer tegen me. Ik laat niet meer met mijn gevoelens spe.." en hij kust me..
Er zijn nog geen reacties.