Foto bij 6~

<3

Dus ik moet een jongen kiezen, en die dan kussen? No way! "eum sorry maar liever niet..." zeg ik dan maar, hier heb ik echt geen zin in. "Kom op je wilt het best" ja na deze uitspraak kreeg Lies een klap tegen haar arm. Nils kijkt me medelevend aan, " Nils doe dan iets !" roep ik gefrustreerd. "Sorry maar ik kan echt niets bedenken." Mag ik dan iemand een kusje op de wang geven? Alsjeblief? Rein kijkt m'n kant op en wil iets zeggen maar dan antwoord Daan al: " Nee geen sprake van, weet je wat ik kies wel voor je..."Neeeee Daan niet..." Door mijn zin door roept hij al uit dat het Nils word, nu wordt ik echt boos. "Oké dan maar" zegt Nils en ik knik, we gaan dichter bij elkaar gaan zitten en kijken elkaar diep in de ogen aan. Die mooie bruine ogen, waar je zo in kan verdrinken, nog 5 centimeter zijn we van elkaar verwijderd...Tot de telefoon gaat, we gaan meteen weer goed zitten en doen alsof er niets gebeurd is. Nils neemt vlug de telefoon op, het is zijn mama die zegt dat alles al veel beter gaat, waarschijnlijk is zo gewoon flauwgevallen, maar raakte ze niet meteen wakker, als ik het gesprek goed gehoord heb natuurlijk. Nils legt de telefoon weg en komt weer bij ons zitten. Iedereen kijkt ons verwachtingsvol aan maar beiden schudden we onze hoofden. "Zullen we de matrassen voor vanavond al goed leggen? Of blijven jullie niet slapen?" Vraagt Nils om van onderwerp te veranderen. "Ik moet naar huis " zeg ik snel. Ik moet helemaal niet naar huis maar ik wil liever eerst nog eens in mijn eigen huisje slapen hier in Nederland. Iedereen kijkt mijn kant uit. "Eum... jammer" zegt Nils en de anderen knikken instemmend. "Ik ga met je mee" Zegt Lies. "Louise wacht, mag ik je nummer?" Ik zie een blozende Daan staan. Ik laat die vraag even opnieuw afspelen in m'n hoofd en realiseer me dan dat ik nog niet geantwoord heb. "Tuurlijk mag je dat." Een opgeluchte zucht verlaat zijn mond. " Ik ben dan maar weg nu, kom je Lies?" En snel verlaten we Nils zijn huis. " Louise mag ik je iets vragen?" vraagt Lies. " Ja tuurlijk antwoord ik snel. " Waarom wou je Nils niet zoenen?" Boem! Die vraag had ik niet zien aankomen. "Ik weet niet, voor dat ik wegging had ik het zeker gedaan maar het is gewoon dat ik nu niet weet wat ik allemaal wil." Dat was ook gewoon de waarheid. " Ik begrijp het, wou je daarom niet blijven, Lies?" Ze kent me echt te goed. " Eum... ja klopt." We lopen stil verder naar huis. Mijn gedachten worden verstoord door een smsje van Daan. Glimlachend kijk ik naar het x je erachter en ik merk dan niet dat Lies achter me mee staat te lezen. Heey is alles goed? x Sel stuur ik terug dat alles goed met me gaat en vraag ook hoe het met hem gaat. Hierdoor zijn we al snel in een heel gesprek geraakt. "Louise luister je wel?" Oei ik had dus totaal niet gehoord wat ze zei. " Over wie ik leuk vind? " OMG Lies vind iemand leuk, dat gebeurd echt waar bijna nooit! "Wie dan?" Een grote zucht verlaat haar mond. " Nu moet ik het nog eens vertellen maar dus het is....Nils." Met open mond staar ik haar aan en ze kijkt beschamend naar de grond. We lopen of beter gezegd liepen, we staan nu allebei stil, nog altijd naar huis. Ik weet totaal niet wat ik moet antwoorden ik bedoel, ben ik jaloers, ik denk het nie. "Wat leuk voor je", zeg ik dan maar, ookal voelt dit misschien echt raar aan ik wil haar wel helpen, het is en blijft mijn beste vriendin. "Echt waar?", ze kijkt op en durft me bijna niet in de ogen kijken, bang voor mijn reactie. Ja zeg ik dan snel en ze trekt me meteen in een langdurende knuffel. "Ik denk dat jullie misschien nog wel een mooi koppel zullen zijn, zeg ik dan niet helemaal gelogen. Ze zouden best wel bij elkaar passen. " Maar wie sms je nu de hele tijd ?" Met blozende wangen antwoord ik Daan. "OOOOOH jullie gaan ook nog wat krijgen!!" Ze springt bijna in mijn nek, op een keer dat ze dat deed waren we samen in een klein riviertje gevallen. Natuurlijk waren onze ouders boos, maar wij konden er gelukkig allebei om lachen. Wil je morgen misschien naar mij komen? x Vlug lees ik het smsje nog eens en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.



Heey sorry dat het zolang duurde. Hoe is het met jullie? Ik probeer echt al de hele dag een tweet van Nils te krijgen en het lukt gewoon niet, pff. Maar wat vinden jullie ervan?

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen