Hoofdstuk 1.
Zayn pov.
Terug school.. Terug saaie lessen. Terug naar mijn vrienden. Ik spring recht en kleed me aan. Dan loop ik naar buiten, pak mijn fiets en fiets naar school. Ik kom aan op school en ik loop direct naar mijn vrienden. Het is nu kwart voor 8 en de school is nog redelijk leeg. Ik en mijn vrienden praten een beetje en het is al snel 8 uur. Er komen veel nieuwe leerlingen, maar uit al die jongens en meisjes is er 1 meisje die me opvalt. Ze heeft mooi, lang, rood haar. Het is niet haar haarkleur die me opvalt.. Het is haar lichaam, haar ogen.. Ik blijf maar naar haar kijken, totdat mijn vrienden me uit mijn gedachten schudden. Ze lachen hard. Ik kijk hun verbaasd aan. "Wat is er zo grappig?" "Die rode, hahahahaha..." zegt Harry lachend. Ik begin me toch een beetje ongemakkelijk te voelen. Ik lach gewoon mee. Maar na een tijdje probeer ik toch haar aandacht te trekken. Het lukt me. De bel gaat. Welk jaar zou ze nu zitten.. Ik loop naar de rij en ik kijk achter me. En daar staat ze dan. Het meisje die me had stil gemaakt. Als we in de klas komen, moeten we blijven staan. De leerkracht gaat ons een plaats geven. "Zayn! Jij vanachter!" ik ga zitten. Wie zal er naast me komen zitten? Toch niet zij? Nee, dat kan niet. "Ariana? Jij mag naast Zayn zitten achteraan." Ze komt mijn richting gelopen en ze komt naast me zitten. "Hallo, ik ben Zayn, 16 jaar. Vertel eens iets over jezelf." Ze word rood, maar het is schattig. "Ik ben Ariana, ik ben 15, ik hou van zingen en dansen." "Je bent schattig." zeg ik zachtjes. Ze begint weer zachtjes te blozen. Ze pakt haar stylo en pakt mijn hand. Ze schrijft haar nummer erop. We sturen de hele tijd in de pauze. Als de lessen gedaan zijn en we eindelijk naar huis mogen komt ze bij me. "Welke richting moet je?" "Links en dan bus 69" "Ik ook! Loop je mee?" "Is goed!" Zo lopen we samen naar haar huis uiteindelijk..
Ze is echt leuk...
Er zijn nog geen reacties.