Lieve 1.
Lieve rende door de regen, ze was aan de laten kant. Haar kinderen zaten vast al te wachten voor de schoolpoort. Haar natte blonde haren plakte aan haar gezicht vast. Haar lange zwarte jas waaide in de wint. Na een paar minuten kwam ze aan bij de school van haar kinderen. Haar dochter Merel die 11 jaar was kwam meteen naar Lieve toe gelopen. Mama je bent veel te laat zei ze kwaad. Lieve keek haar schuldig aan sorry zei ze toen. Kom we gaan naar huis. Haar jongste dochter Iris ze was 7 jaar kwam ook aan gelopen. Lieve pakte haar hand vast en ze liepen samen naar huis. Als we thuis zijn zou ik warme chocomel voor jullie maken zei Lieve tegen haar kinderen. Iris keek haar blij aan, met slagroom? vroeg ze. Lieve knikte.
Lieve draaide de sleutel om, wel jullie natten schoenen en jassen in de gang uit doen zei ze. Ze deed zelf ook haar schoenen en jas uit en liep de trap op om de pjama van haar kinderen te halen en handoeken. Ze gaf ze aan hun. Iris en Merel deden hun pjama aan. Daarna maakte Lieve Chocomel en gaf het aan haar kinderen. Mama gaat zich nu ook even omkleden zei ze. Ze liep de trap op en deed zich snel even douche. Na een paar minuten kwam ze onder. Haar kinderen zaten rustig tv te kijken. Lieve lied zich naast hun op de bang ploffen. Ze sloeg haar armen om Iris en Merel heen. Ze keken een of ander tekenfilmpje. Lieve zuchte en keek omstebeurt na haar kinderen.
Reageer (2)
jaaa sweeetje
1 decennium geledendat heb ik geschreven
maar jij hebt ook vet mooie fanta
ik vind dat je super mooi kan schrijven
liebe dich
Omg!
1 decennium geledenMedusa?
Heb jij dat geschreven!
Geniaal! <3