22
Ik kon niet geloven wat ik zag. Het was een foto van mij en Niall, van eerder deze avond toen ik naar huis vertrok om andere kleren aan te doen. "Niall Horan samen met Yardéna Styles na 2 jaar single zijn?" las Niall luidop. "Ja, maar dat moesten jullie nog niet weten." zei ik tegen de computer.
"Ik heb morgen een interview, ze gaan er zeker achter vragen. Wat moet ik dan zeggen?" vroeg Niall. "Schat, we zijn 1 dag samen. We gaan het toch nu al niet laten verspreiden in de media." zei ik. "Ooit zal het moeten." zei hij. "Ik weet het, maar ik bedoel nu gewoon nog niet, binnen 1 of 2 weken pas." antwoorde ik.
"Moet ik het dan ontkennen en liegen? Want I wanna show you off to all of my friend, makin' them drool down their chinny chin chins." Ik lachte. "Kom we gaan slapen." zei ik en trok Niall mee naar de slaapkamer. We lagen in bed. "Waarom verrmoeden ze dat we samen zijn, ze weten dat ik je beste vriendin ben dan is het toch normaal dat ik langskom." zei ik.
Niall trok me tegen hem aan. Ik draaide me om. "Ik weet het." zei Niall en gaf een kus op mijn neus. "Slaapwel." zei ik. "Slaapwel prinsses." zei Niall.
We stonden op om 9 uur. We namen samen een douche en ontbeten. "Wanneer moet je op dat interview zijn?" vroeg ik. "Binnen een uurtje, Harry komt me halen. Wil je mee?" vroeg Niall. Ik twijfelde. "Ok." zei ik dan onzeker.
Even later was Harry er. "Hey." zei ik. "Hi, lekker geslapen?" vroeg Harry. "Jaaaa." zei ik overtuigend.
"Kom je nu nooit meer bij mij in bed slapen.' zei Harry met een pruillipje. "Als ik thuis blijf slapen, kom ik nog wel eens bij jou." zei ik en gaf hem een knipoog. "Hela niet bij andere gasten in bed kruipen he." riep Niall vanuit de deur. We schoten allemaal in de lach.
We kwamen aan in het gebouw. De jongens werden even geschminkt. En gingen dan naast de presentator staan.
*Goedendag beste kijkers, vandaag is een speciale dag want ik heb de grootste en populairste boyband bij mij vandaag, ONE DIRECTION!!!* De jongens danste even en gingen dan zitten.
Ik hoorde heel veel meisje uit het publiek gillen. Er gaat er nog een flauwvallen dacht ik.
*Voor we beginnen, Niall gisteren op twitter las ik dat je samen zou zijn met Yardéna, het kleine zusje van Harry.* Ik slikte en keek naar Niall, die nu ook naar mij keek.
*Wow, blijkbaar is ze hier vanavond geef een applaus voor Yardéna Styles.* Ik lachte even en kreeg dan een stamp in mijn rug van de cameraman. Ik keek naar hem. "Ga op." zei hij. "Wat!." zei ik.
*Kom maar Yardéna.* zei de presentator. De schrik was van je de jongens hun ogen af te lezen. Het enige dat ik kon denken was 'Dit is live en op tv, help.'
Reageer (3)
Aaaaaaaaaaw!!
1 decennium geledenOhhhnnnn :p
1 decennium geledenIk zou dan gaan lopen struikelen ofzoo. Ik ben namelijk ik.
1 decennium geleden