weet je nog in part 1: Owen liep met Rosalina door het park

Owen brengt Rosalina naar het huisje.
Nina ligt op bed en ze kijkt nog even op twitter via haar mobiel, ze sluit haar twitter af en doet haar telefoon uit.
Net als ze wil gaan slapen hoort ze getik op haar raam, ze denkt het is maar een takje van een boom, ze draait zich om en probeert te slapen.
Dan hoort ze het zelfde geluid weer, ze staat op en loopt naar het raam, ze doet de gordijn open en schrikt.
Ze moet haar hand voor haar mond houden om niet te gaan gillen, voor het raam zit Nils.
Ze doet het raam open en Nils vraagt of hij naar binnen mag komen. Nina zegt; Ja waarom niet?
Ze zitten met z'n tweeën op het bed van Nina, Nils gaat dichter naast Nina zitten, Nina merkt het op ze zegt niks en pakt Nils zijn hand.
langzaam gaan ze naar elkaar toe en net op het moment dat ze elkaar willen kussen komt Romy binnen gestormt, ze wil net vertellen dat ze morgen gaan zwemmen.
Als ze de twee ziet zegt ze: O sorry stoor ik?
Nina moet lachen, ze laat Nils het huis uit en gaat slapen.
De volgende morgen als Rosalina wakker wordt loopt ze naar de keuken maar ziet niemand , ze loopt naar de keuken tafel en ziet een briefje liggen:
Je sliep nog dus we lieten je liggen we zijn in het zwembad Owen wacht op je.
Als ze aan komt Ziet ze owen al staan hij zwaait naar haar.
Als ze zich heeft om gekleed gaat ze samen met Owen van de glijbaan, ze moeten allebij erg lachen als ze uit de glijbaan komen.
Owen zegt: Rosalina Ik vind je leuk :$ ik hoop jij mij ook?
Rosalina zegt meteen: Ja!!!!! *ze gilt*.
ondertussen in het bubbelbad: Nils vraagt of Nina lekker heeft geslapen en of ze met hem wil
Ook Nina antwoord meteen JAAAAAA

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen