Nicole rood
Daan blauw
Femke geel
Owen groen
Romee paars
Rein oranje
Robin roze
Nils grijs

[de volgende dag]

iedereen is al wakker behalve Nils en Robin. iedereen zit al aan tafel en dan komen Robin en Nils aan gelopen. hey Robin was het lekker vannacht met Nils? Nils kijkt Owen boos aan Jaa heel lekker was een nacht om nooit te vergeten en iedereen begon hard te lachen. later zitten we met z'n alle te eten. Owen heb jij het al eigenlijk wel eens gedaan? Owen kijkt Daan raar aan Nee nog! niet misschien vannacht met Femke dan slaat Femke Owen en opnieuw begint iedereen te lachen. Naar het eten gaan de meiden hun omkleden. en klaar maken voor een dagje naar de stad. en de jongens gaan karten. de meiden gaan met de bus naar de stad en de jongens ook maar dan naar het karten. (in de stad) samen lopen we meteen naar de new yorker. om leuke kleren uit te gaan zoek voor morgen want dan is Romee jarig. we zoeken leuke jurkjes uit. maar Romme krijgt natuurlijk de leukste (bij het karten) En Rein wat geeft je Romee morgen voor haar verjaardag /grey] Nou.. ik heb het al helemaal geplant we geven morgen avond een feest voor Romee en dan krijgt ze van mijn een ketting met we 4 ever awh Rein dat is zo lief en ze stappen in de wagens. JONGENS ONTHOUD DAT IK GA WINNEN !!! schreeuwt daan en de rest lacht en ze vertrekken. ( weer in de stad ) we staan bij de kassa om onze jurkjes af te rekenen en gaan daar na naar een schoenenwinkel om hoge hakken te kopen. daarna gaan we weer terug naar ons huis om het eten klaar te maken. (bij het karten) nog een rondje denkt daan dit ga ik winnen opeens haalt Rein Daan in. godverdomme als we klaar zijn gaan we weer naar huis want de meiden hebben het eten klaar gemaakt. na het eten praten we over van alles over de vader van Femke. over hoe lang Robin en Nils al bij elkaar zijn. dat Romee heel veel zin heeft in morgen. dat Nicole en Robin zusjes zijn of dat leuk is enz. Dat Rein had gewonnen met karten en dat Daan toen boos was, was zo leuk. na eer uur praten mogen de jongens de afwas doen. na het afwassen gaan we met z´n alle op de bank zitten en de film de titanic kijken als de film is afgelopen gaan we naar bed toe. als we wakker worden zijn Nils, Owen, Rein, Daan weg. we worden gek en lopen overal heen, we lopen naar beneden er ligt een briefje op de keuken tafel......

Reageer (2)

  • Josianne1998

    Verder jij i love your story xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    verder <3 x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen