Foto bij A dangerous fire

Zo sorry dat ik een paar dagen niet geschreven heb. Had namelijk schoolexamen biologie en daar ben ik zo slecht in. Op het plaatje zie je agent Jenny in de originele uniform, die ik persoonlijk veel leuker vind dan haar nieuwe uniform van Unova (Vind ik hetzelfde als bij zuster Joy). Veel leesplezier nog.

Kiki,Matyl en Chase zijn op weg naar Violet City als het keihard begint te regenen. "Kom op, rennen!" roept Kiki en met zijn drieën beginnen ze te rennen. "Daar is een holle boom!" roept Matyl en ze schuilen erin. "Ik hoop dat de regen snel ophoudt." zegt Chase tegen de twee meiden. "Het ziet er niet uit dat die snel ophoudt." zegt Matyl, terwijl ze naar buiten kijkt. "Aah!" gilt Kiki ineens. "Wat is er?" vragen Matyl en Chase tegelijk. "Een spin, ik zag een spin." "Daar ben je toch niet bang voor." zegt Chase lachend. "Wel als die spin net zo groot is als mijn hoofd." zegt Kiki boos. "Dat kan alleen een Spinarak zijn geweest." zegt Matyl dan. Ineens popt er een Spinarak tevoorschijn. "Aaah!" gilt Kiki weer en ze rent weg. "Kiki!" roepen Matyl en Chase tegelijk en ze rennen haar achterna. Er verschijnt een lichtflits en de boom waar ze Kiki, Matyl en Chase net nog in zaten wordt geraakt. Matyl en Chase draaien zich om en zien dat de boom in brand staat. "Kiki, kom terug. Er staat een boom in brand!" roept Matyl in paniek. Kiki kijkt om en ziet het ook. "Wooper, kom eruit!" roept Matyl en de kleine waterpokemon komt eruit. "Woo, wooper." zegt hij. "Wooper, gebruik je water gun." Wooper doet het, maar het haalt bijna niks uit. "Ik ga agent Jenny halen, proberen jullie de brand te blussen." zegt Chase en hij rent weg. Als Chase weg is komen er ineens een paar water pokemon aan die ook een water gun gebruiken. "Goed zo." moedigen Kiki en Matyl de pokemon aan. De boom is bijna geblust als er nog een bliksemschicht inslaat. "Verdomme!" vloekt Kiki hard als Chase op de motor terug komt met agent Jenny. "Daar is het agent Jenny!" roept Chase en agent Jenny haalt haar pokeballen tevoorschijn. "Go, team Wartortle!" roept ze en er verschijnen zes Wartortles. "Ga die boom blussen." beveelt ze. Even later is de brand geblust en ziet de lucht er ook weer een stuk opgeklaarder uit. "Goed gedaan jongens, keer maar weer terug." zegt agent Jenny dan en ze draait zich om naar de groep. "Hoe is deze brand ontstaan?" vraagt ze. "De bliksem sloeg in." leggen Kiki en Matyl uit. "De brand is gelukkig bij deze boom gebleven en heeft zich niet verspreidt." zegt agent Jenny opgelucht en doet dan een voorstel om Kiki, Matyl en Chase naar Violet City te rijden. Dat voorstel nemen ze aan en even later rijden ze in Violet City en worden ze afgezet bij het Pokemon Center.

Reageer (1)

  • endoflove

    leuk hoofdstuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen