Foto bij Mainstreet [Part 1]

[Part 1] Mainstreet story

Romy, Nina , Rosalina en Chinouk hebben allemaal een week vakantie met Mainstreet gewonnen.
De meiden kennen elkaar nog niet, ze worden allemaal verwacht op het terrein van Centerparcks.
Rosalina komt als eerst aan, toen Nina ,daarna Chinouk en als laatst komt Romy aan,
De vier meiden hebben al snel een klik met elkaar en helpen elkaar met de koffers.
Romy vraagt aan Rosalina waar Mainstreet nu zou kunnen zijn? Zouden ze al op het park zijn of zouden ze nog onderweg zijn?
Net op dat moment horen ze de stem van Nils; Romy Gilt het hardst van allemaal, ze is tot over haar oren verliefd op Nils, ze wil naar hem toe rennen maar ze pakt haar koffer en loopt achter de andere meiden aan. Romy loopt met knikkende knieën naast Nils, daarachter lopen Romy en Chinouk en helemaal achteraan loopt Rosalina helemaal alleen. Ze denkt dat ze de hele vakantie alleen is en nooit met één van de jongens van Mainstreet zal kunnen praten.
Ze kijkt naar rechts en op eens ziet ze dat ze helemaal niet alleen loopt maar Owen loopt naast haar, Owen wil haar een hand geven maar ze trekt haar hand terug.
Aan gekomen bij het huisje word de indeling bepaald, Rosalina en Chinouk slapen boven in de kamers, Nina en Romy slapen beneden in de kamers. Nils, Owen, Rein en Daan slapen in een ander huisje. Ze spreken 's avonds af bij het restaurant.
Nils gaat naast Nina zitten, Owen naast Rosalina, Daan naast Chinouk en Rein naast Romy.
Ze eten wat en gaan daarna nog naar het strand die in het park is, om 22.00 uur gaan ze allemaal naar de huisje op Owen en Rosalina na.
Zij gaan nog een rondje in het park lopen, onder het lopen vertellen ze elkaar verhalen over thuis en school.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen