Damn, ik vind Alicia echt heel leuk. Daan heeft nu al met Priscilla en Rein heeft met Cherise. Waarom gaat het bij hun altijd zo makkelijk? Ik ben er natuurlijk te verlegen voor. Ik wil echt weten of ze mij ook leuk vind net zoals dat ik haar leuk vind. We zijn met z'n 8en druk in gesprek. Het is echt gezellig. Goed idee van Daan om naar het strand te gaan. Ik zie dat Daan met Priscilla aan het zoenen is. Dan kijk ik na Rein. Hij gebaart dat ik Alicia gewoon moet vragen. Ik gebaar terug dat ik niet weet hoe ik het moet doen. Dan zegt hij: 'Nils kom is mee.' Ik loop met Rein mee. Hij zegt dat ik d'r gewoon moet vragen en dat hij ziet dat zei me ook leuk vind. Ik probeer me over mijn verlegenheid heen te zetten en loop naar Alicia toe. Als ik bij d'r sta vraag ik even of ze mee wilt komen. Ze loopt mee. Als we een stukje van de rest afstaan begin ik maar met vertellen. Lieve Alicia, toen ik jullie 4 voor het eerst zag dacht ik echt: damn, zei is speciaal. en je bent alleen maar meer voor me gaan betekenen.. Ze bloost. Ik ook want ben eigenlijk best wel verlegen. Het is een paar seconde stil en daarna ga ik weer verder met m'n vraag. Ik ben je alleen maar meer en meer leuk gaan vinden. Ik denk dat ik ver... Ik kan m'n zin niet afmaken. Ze geeft me een kus en zegt: Lieve Nils, toen ik MainStreet nog maar net kende vond ik jou ook heel speciaal. Ik volgde je en ging veel op je tweets enzo letten. Ik vond jou echt helemaal geweldig en je bent echt heel lief voor je fans. Ik vind jou al vanaf de eerste keer dat ik je zag het leukst van allemaal en ben je echt meteen leuk gaan vinden. En het is alleen maar erger geworden. Ik weet al wat je wil vragen. Nja, ik hoop dat je het gaat vragen. En op die vraag is m'n antwoord Natuurlijk Nils, waarom zou ik nee zeggen met niet gek ofso! hahah. We lachen even. Ze is zo mooi. Ik ben echt blij met d'r. Ik knuffel d'r en daarna zoenen we even. Het voelt zo fijn. Ik weet nu al dat ik d'r niet zomaar laat gaan. Als we terug bij de rest zijn feliciteren ze ons gelijk. We hebben helemaal niks gezegd of zo. Ze hadden ons natuurlijk zien zoenen. Dan zegt Rein: Ik zei toch dat je d'r moest vragen. Iedereen lacht. Na een tijdje te hebben gelachen zie ik opeens dat Owen Jeanique's hand vast heeft. Awh, wat lief. Maar wacht? Ze hebben toch niks? Ik zeg: Hey Owen, Je vind Jeanique leuk he? Hij bloost en ik zie dat Jeanique ook bloost. Ik lach en zeg: Haha, Ja dus. Dan zegt Owen: Jeanique? Ik vind je echt heel lief. Zou je alsjebliefd mijn meisje willen zijn? Ze zegt: Natuurlijk wil ik dat Owen, en ik vind jou ook heel lief. Iedereen feliciteert ze. Je ziet echt dat Owen heel blij is met Jeanique. Net zoals de rest. We zijn allemaal blij met ze. Ik had eigenlijk nooit verwacht dat Alicia ja zou zeggen, maar nu ben ik echt heel blij. We besluiten om maar terug naar onze kamers te gaan. Morgen is er namelijk weer een dag. En natuurlijk weer een dag met m'n geweldige schatje Alicia. En de rest natuurlijk haha. Voordat we na onze kamers gaan nemen we nog afscheid van elkaar en gaan daarna slapen want het is inmiddels al 02:06..

hoop dat jullie m leuk vonden? geef even je mening xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen