Nicole rood
Daan blauw
Femke geel
Owen groen
Romee paars
Rein oranje
Robin roze
Nils grijs

nou daar staan we dan voor ons huis eigenlijk is het niet echt een huis maar een villa ja ik ben zo blij dat we hier met z'n alle gaan wonen en we lopen naar binnen zetten onze koffers neer en ik en Daan kijken waar de keuken is om wat te gaan drinken. de rest loopt naar de tuin en het zwembad. [in de keuken] Nicole ik ben zo blij dat we met z'n alle op vakantie zijn Ja Daan dat vind ik ook we schenken drinken in voor de rest. [in de tuin] ja daar zijn we dan in Spanje ja in het zonnige Spanje maar Femke ben je blij dat je weg bent van je vader de vader van Femke slaat haar soms als ze niet doet wat haar moeder wil Jaa! heel blij dat ik weg ben Nicole en Daan komen aan gelopen met het drinken Yess daar komt het drinken aan als we klaar zijn gaan we naar onze koffers en gaan we naar de slaapkamers. Owen duwt iedereen opzij en roept [green Sorry jongens maar ik en Femke moeten de grootste kamer hebben!!! [/green] en iedereen begint te lachen. Ik en Nils hebben een mooie kamer met een groot balkon en een badkamer er bij. Nicole en Daan een kamer een heel groot mooi hemelbed en een grote klerenkast. Owen en Femke hebben de grootse kamer met hebben een super grote spiegels en een badkamer met een bubbelbad. Romee en Rein hebben de kamer met behang waar de verlichte eiffeltoren op staat en een klein balkon. we pakken allemaal onze koffers uit en trekken onze zwem kleren aan en gaan zwemmen we houden een water gevecht echt super leuk onder tussen zetten Owen en Rein de bbq aan om dadelijk te gaan eten. om een uur of 7 gaan we eten. de jongens maken het eten voor ons klaar. dit eten is echt super lekker hebben wij goed gedaan hé jongens Daan Owen en Nils knikken. om een uur of 8 zijn we klaar met eten. maken we een kampvuur waar we met z'n alle om heen zitten. we zingen liedjes en vertellen spook verhalen echt super leuk en grappig maar dan gebeurt er wat....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen