Vanuit Rein:

Ik loop weer naar beneden, en zet de laptop op tafel. 'Jongens, kom' roep ik en Ales,Daan en Nils komen naar mij toe. 'Ik heb me ma gesproken, en heb het hele verhaal verteld van Daphne enzo, en mijn ma wil een vila voor ons kopen' zegt ik. 'Gaaf!' zegt Daan. 'Op dat moment komen Owen en Sabiene bendenen. 'Owen, kom' zeg ik en Owen komt onze kant op. 'Whats up?' vraagt Owen. 'Nou, ik had toch gezegt dat we een huis mogen, nou me ma gaat een vila voor ons kopen!' zeg ik blij. 'Jaa, en de meiden dan??' vraagt Owen. 'Nou, Daphne komt bij ons wonen, meer mocht niet van mij moeder' zegt Rein. 'Ohh, oke' zegt Owen een beetje sip. 'We mogen er zelf 1 uit zoeken' zeg ik blij. We gaan met zijn allen aan de tafel zitten, tot we een hele mooie vila hebben gevonden. 'Kijk deze: een Zwembad, binnen en buiten, 2 badkamers, 6 kamers, een game kamer, hij is perfect voor ons' zegt Nils. 'Jaa, ik geef het meteen door aan me moeder. en ik pak em telefoon en bel me moeder. 'Heey ma, we hebben een mooie vila gevonden' zeg ik. 'Jaa, ik stuur de link zo' 'Doei' zeg ik en hang op. 'Kom we gaan het de meiden vertellen' zegt Daan en we lopen naar de meiden. 'Lisa,Sabiene,Joline,Marieke en Daphne, we hebben even wat te zeggen' zeg ik. 'Jaa, omdat het onvleilig is voor Daphne, mog rein een vila kopen, om Daphne te bescherem zegmaar' zegt Ales. 'Jaa, maar er is 1 probleem' zegt Owen sip. 'Daan,Owen,Nils,Ales, Daphne en ik mogen er alleen wonen' zeg ik. 'Dat begrijp ik' zegt Marieke. 'Ik ook' zeggen Sabiene, Lisa en Joline. 'Oke, gelukkig' zeg ik. 'Dan gaan we onze spullen maar pakken' zegt Lisa en ze staat op, Marieke,Joline en Sabiene staan ook op en lopen naar boven. 'Waarom kunnen de meiden niet blijven?' vraagt Daan teleurgeteld. 'Weet ik niet' zeg ik. 'Sabiene kan niet terug, ze moet dan haar haar huis, en daar heeft ze veel probelemen' zegt Owen. 'Jaa, en je weet wat er is met Lisa haar vader' zegt Ales. 'Ik zal het nog wel 1x vragen aan me moeder vragen' zeg ik en bel me moeder. als ik heb opgehangen loop ik weer naar de jongens. 'Het lijkt er op dan we met zijn 10en daar gaan wonen' zeg ik blij. 'Maar we zijn maar 6 kamers' zegt Nils. 'Daar verzinnen we wel wat op' zegt Daan en we lopen naar boven om het nieuws te vetellen aan de meiden.


Vanuit LIsa:


'We jammer dat we niet bij de jongens kunenn wonen' zeg ik. 'Jaa, lijkt me wel super gaaf en gezellig' zegt Joline. 'Jaa mij ook' zegt Sabiene. 'Maar lisa, kom je nunweer bij mij slapen/wonen? 'vraagt Joline. 'Jaa, heeft graag schat' zeg ik en geef Joline een knuffel. 'Ik ga Daantje wel missen, en jullie en de rest natuurlijk ook' zegt Joline. 'Ik ook' zegt Marieke. *KlopKlop* ik doe de deur open en zie Daan, Nils, Rein, Owen en Ales met een lach voor de deur staan. 'Waarom zijn jullie zo blij' vraag ik. 'Nou, we mogen met ze allen in de Vila wonen' zegt Owen blij. 'Echt?!' zegt Sabiene. 'Jaa' zegt Nils blij. 'Yeah, ik ga bij me lieve vriendje wonen' zeg ik en geef Ales een knuffel en een zoen. 'En ik ik ook' zegt Joline en geeft Daan ook een knuffel en kus. 'Maar ik ga weer even naar benden, me ma komt zo' zegt Rein en hij loopt naar beneden. 'OMG, ik ben zo blij' zeg ik. ' wij ook' zegt Owen. 'Zullen wij ook naar beneden gaan' vraagt Nils, en we knikken en lopenmet zijn allen pratent de trap af. 'Zullen we vanavond sushi halen?' vraag ik. 'Jaa' zegt owen meteen. en we moeten lachen. 'Heey Sacha' zegt Nils. 'Hallo Nils' zegt Sacha (Moeder van Rein). 'Heei ik ben Lisa en dit zijn Sabiene, Marieke en Joline' zeg ik en geef Sacha een hand, en de andere ook. 'Hoi, ik ben Sacha' zegt Sacha en ze geeft ons een hand. 'Dus, jullie daan met zij 10en in 1 huis wonen?' vraagt Sacha. 'ja, maar mogen we het nu naar het huis, om te zien?' vraagt Rein. 'jaa tuurlijk, kom maar de auto staat voor' zegt Sacha. 'Maar we hebben maar plaats voor 5personen,'zegt Rein. 'Nou, dan ga ik bij Nils op schoot, Sabiene bij Owen, Lisa bij Ales,Joline bij Daan op schoot en Daphne en Rein in de kofferbak' zegt Daphne. 'JAAA' roept Rein meteel en we beginnen te lachen. Als we even later in de auto zijn, zetten we Mind is Blown op. we zingen allemaal mee. "we zijn er' zegt Nicole 30minuten later. 'Whow, het is best ver!' zeg ik. 'Jaa, maar anders in Daphne snel te vinden' zegt Ales. 'Ohh ja' zeg ik. 'Zullen we naar binnen gaan, ik heb ze sleutel' zegt Nicole, en we lopen achter haar aan. 'WHOW' zegt Marieke die met open ogen op zich heen kijkt. 'Tja, daar moet je maar aan wennen schat, als wij getrouwt zijn word ons huis nog groter' zegt Nils en geeft Marieke een knuffel van achter. 'Ahh ze zijn zo lief samen' zegt Sabiene. 'Vind ik ook' zegt Owen en hij lacht. Hand in hand lopen Ales en ik achter de andere aan. ' Dit is de woon kamer + de Keuken, waar jullie ZELF jullie eten moeten koken' zegt Nicole. 'Jaa, we kunnen wel koken' zeg ik, en meteen kijken de jongens me aan en zeggen' Ik kan niet koken!'. 'haha, we leren het jullie wel' zegt Sabiene. 'Oke, we gaan verder, hier is de game kamer, en daar naast het binnen zwembad+bubbelbad en sauna' zegt Nicole. 'OMG, bubbelbad' zegt Daan. 'Nou, boven zijn de kamer, en hier is de sleutel, want dit is nu jullie huis!' zegt Nicole.'AHHH' gillen Sabiene en Marieke die in elkaars armen springen. 'Jullie zijn gestoord' lacht Owen. 'Jaa, net als jou' zegt Sabiene. 'Wat zij jj?' vraagt Owen arrogant. 'Dat je gek bent' lacht Sabiene. 'Ik zal maar uitkijken met wat je zegt hoor jonge dame, of ik ga je kietellen' zegt Owen. 'als je dat doet, ik ga weg rennen' zegt Sabiene. 'Nou, ga maar rennen dan' zegt Owen en hij gaat achter Sabiene aan rennen. 'Laat die 2 maar' zeg ik. 'Rein, jij krijgt de sleutel, morgen komen er meer sleutels' zegt Nicole en ze loopt de deur uit. 'Ohh, jullie mogen de spullen zelf uitkiezen voor de kamers enzo' zegt Nicole nog snel en ze doet de voorsdeur dicht. 'OMG, dit is zo gaaf' zeg ik. 'Zullen wij samen op een kamer?' vraagt Ales. 'Jaa' zeg ik. en geef hem een kus op zijn wang.


Vanuit Owen:

Als een gek ren ik achter Sabiene aan. 'Hahahah ik heb je' zeg ik. 'Nee O-we-en kappen' zegt Sabiene lachent. 'Oke, ik stop' zeg ik en laat heer weer los. Ik kijk in haar owen, langzaam komen onze hoofden dichterbij elkaar en we zoenen. 'Sorry, ik had dit niet moeten doen' zegt Sabiene, en ze loopt terug naar de andere. Ze vidn me niet leuk' zenk ik en loop ook naar de andere. 'Oke, de kamer verdeling: Marieke en Nils, Lisa en Ales, Joline en Daan, Sabiene en Owen, en Daphne en ik' zegt Rein. 'Ik wil liever een kamer voor me alleen' zegt Sabiene. 'Oke, we hebben nog 1 kamer over dus dat kan wel' zeg ik. 'Zullen we eerst de balangrijkste dingen halen, zoals: een bank, stoel, eten enzo, en dan morgen de rest want het is al 8uur' zegt joline, iedereen is er mee eens en we bellen de vader van Daan die komt met een busje, met alle kleding die wij hebben, en om mee te gaan, en de spullen naar het MainHouse te brengen. Als we bij de Ikea zijn, zie ik dat Sabiene me niet heeft aangekeken, en aleen maar met Daan bezig is.zal ze verliefd zijn op Daan' denk ik. ik ben in gedachten, als ik Rein me naam hoor roepen, Owen, welk bed wil je of wil je op de grond slapen?' vraagt Rein lacherig. 'Nee, doe die maar' en ik wijs naar een 2persoons bed. 'Oke' zeg rein vragerig en hij zegt het tegen Daan zijn vader.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen