Hoofdstuk 15
Love yaa<3
Xx
(Oh, en krijg ik nu meer reacties? (a) )
De volgende dag zaten we weer op het strand te filmen. ‘Hoe was het strandfeest gisteren?’ vroeg mam. ‘Leuk,’ zei ik kortaf. ‘Niks meer? Alleen “Leuk” ?’ vroeg pap. ‘Moeten jullie alles weten?’ vroeg ik geïrriteerd. ‘Niet zo’n toon aanslaan Daisy!’ zei mam weer. ‘Arg, ik haal wat drinken.’ En ik liep naar de bar. Ik bestelde cola, en dronk het op. ‘Hey beauty,’ hoorde ik achter me. Ik draaide me om, en zag Zayn staan. Ik lachte, ‘Hi.’ ‘Heeey, Daisyy!’ Harry kwam op me afgerend, en omhelsde me. ‘Kan je je nog wel wat herinneren van gisteren?’ vroeg Harry. Ik moest lachen, ‘Ehm, beetje. Maar niet alles.’ ‘Weet je nog dat we in het water vielen door jou?’ vroeg Harry weer. Ik barste in lachen uit. ‘Echt?! Nee, dat kan ik me niet meer herinneren. Heb ik nog ergere dingen gedaan?’ ‘Nou, dat valt wel mee. Je ging heel hard zingen, niet echt mooi moet ik zeggen,’ zei Harry. ‘OMG! Echt? Ohh… Ik schaam me echt kapot. Waren jullie ook dronken?’ ‘Nee, wij zijn deze vakantie al vaak genoeg dronken geworden, en we zullen nog wel vaker dronken worden, maar vannacht niet. Heb je trouwens niet een mega kater?’ vroeg Zayn. ‘Nee, eigenlijk niet. Ik had vanochtend wel een beetje hoofdpijn, maar niet eens erg ofzo.’ ‘Nou, dan heb je zeker geluk,’ zei Harry. Ik lachte. Zayn keek me doordringend aan. Ik gaf hem een vragende blik terug. Hij bleef me aankijken. ‘Wat is er met jullie?’ vroeg Harry. Ik zag dat Zayn teleurgesteld keek, en toen zijn schouders ophaalde, ‘Niets hoor.’ Er ging een raar gevoel door mijn buik heen. Wat was er met hem? Ben ik iets heel belangrijks vergeten? Iets dat met Zayn te maken heeft? Toen begon ik het me vaag te herinneren, we zoenden. We hebben gezoend. Wacht, wat?! Heb ik met Zayn gezoend?! ‘Ik ga weer zwemmen, gaan jullie ook mee?’ vroeg Harry. ‘Ga jij maar alvast, ik moet even wat aan Zayn vragen,’ zei ik. Harry haalde zijn schouders op, en liep toen richting het water. ‘Wat wou je me vragen?’ vroeg Zayn. ‘Nou, eigenlijk wou ik niet echt iets vragen. Ik wou alleen zeggen dat ik het niet ben vergeten hoor,’ zei ik, steeds zachter pratend. Zayn’s ogen begonnen te twinkelen, en een glimlach vormde op zijn gezicht. Ik glimlachte terug. ‘Zullen we dan maar afmaken waar we aan begonnen zijn?’ vroeg Zayn, en gaf me een knipoog. Hij trok me mee naar het toilet gebouwtje. We liepen naar binnen, en hij drukte me meteen tegen de muur aan, en drukte zijn lippen op de mijne. Hij tilde me op, waarna ik automatisch mijn benen om zijn middel sloeg. Hij legde z’n handen op m’n rug en ik trok zijn t-shirt over zijn hoofd wat onze zoen even onderbrak. Hij streek met z’n vingertoppen over mijn kaaklijn en ik keek in zijn grote bruine ogen.
Reageer (2)
omg, gaat ze nu echt met Zayn ..
1 decennium geledenwel lief eigenlijk
In het echt zeg maar he, krijgt ze toch hoop ik wel iets met Harry right?
1 decennium geledenEn 16+ is niet verboden ofzo(A)