Foto bij Begin Again - Part 4

''All I know since yesterday, is everything has changed.''

Geschreven door: Andrea

'Dan gaan we ergens anders eten.' Taylor vroeg zich af waar de dichtstbijzijnde pizzeria was. Zij en Harry hielden beide van pizza, een van de dingen die ze met elkaar gemeen hadden. Harry glimlachte. 'Wat dacht je van pizza?' Ze pakte zijn hand vast en lachte. Het was alsof hij haar gedachten had gelezen. 'Let's go.' Het was niet zo moeilijk om een pizzeria te vinden. Toen ze naar binnen liepen was het niet te druk maar ook niet rustig. Een paar mensen keken op toen ze Harry zagen, maar daar bleef het ook bij. Gelukkig maar, dacht Taylor. Ze gingen aan een tafeltje zitten en het duurde niet lang voor ze wat besteld hadden. 'Harry, hoe zie jij je toekomst eigenlijk voor je?' vroeg Taylor toen ze bijna klaar waren met hun pizza. 'Gewoon, nog steeds in de band, muziek makend.' Taylor vond dat hij een back-up plan moest hebben, ook al wist ze dat de band nog wel een paar jaartjes populair zou blijven. 'Oke, maar het is wel riskant in de muziekindustrie.' Harry grijnsde. 'En jij denkt dat ik daar nog niet achtergekomen ben?' Taylor keek Harry plagerig aan. 'Misschien.'

Na het eten hadden Taylor en Harry een wandeling door de stad gemaakt. Ze moesten alweer bijna afscheid nemen. Taylor vond het niet leuk, maar dit was nou eenmaal een nieuwe start in haar leven. Het zou alleen een tijdje duren voor ze zou wennen aan een leven zonder Harry de hele tijd in de buurt. 'Kom je nog even mee naar binnen of ga je gelijk weg?' vroeg Taylor toen ze richting haar appartement liepen. Hij keek haar even twijfelend aan voordat hij antwoord gaf. 'Oke, maar ik kan niet lang blijven.' Ze dacht bijna dat hij nee zou zeggen. Terwijl ze naar binnen liepen vroeg Taylor zich af waar de rest van haar huisgenoten zouden zijn. Daar kreeg ze al snel antwoord op. 'Waar was je?!' vroeg Abigail, een huisgenoot. Ze zaten alle drie op de bank, inclusief Ed. 'Ze was uit eten met mij.' Harry glimlachte onschuldig. 'Harry Styles?' vroeg Abigail. Zij en een ander meisje keken hem met grote ogen aan. Ed rolde met zijn ogen. 'De enige echte.' Harry lachte en keek ze even aan. 'That's me.' Na een half uur besloot Harry weg te gaan. Ze stonden in haar kamer en Harry gaf haar een knuffel. 'Ik kom wel wat vaker langs als ik tijd heb.' zei hij. Taylor glimlachte zwakjes. 'Beloofd?' Hij knikte. 'Beloofd.' Even later zat ze met Ed in het park, ze hadden allebei hun gitaar meegenomen. Morgen zou het haar eerste schooldag op de universiteit zijn, en ze zag er nogal tegenop. Wat als niemand haar mocht? Haar zorgen waren even weg toen ze samen met Ed gitaar zat te spelen. Ze vond het geweldig dat ze meteen iemand had ontmoet die ook van muziek houdt. 'Het liefst zou ik elke dag met mijn gitaar in het park zitten.' zei Ed. Taylor lachte. 'Dan zou je misschien wel fans krijgen.' Ed keek even rond in het park en wees naar een paar vogels. 'Ik heb al een paar fans hoor.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen