21
Ik kwam thuis. "Wat doe jij hier?" vroeg Harry. "Niall en ik gaan vanavond uiteten dus ik kom me omkleden, dus hoef je vanavond ook niet meer te komen." "Dat is goed." zei Harry. En ik verdween naar mijn kamer.
Een tijdje later kwam Harry aan mijn deur. "Toon eens, je bent daar nu al zolang." zei Harry. "IK HEB NIETS OM AAN TE DOEN!" riep ik. "Serieus? Doe dat kleedje aan dat je overlaatst gekocht hebt." zei Harry. "Ok." zei ik.
Ik trok het aan en kwam naar buiten. Harry keek naar me en zei niets. "Het is niet goed hé." zei ik en vertrok bijna terug naar mijn kamer.
Harry nam mijn arm vast. "Ik zou blij zijn moest ik zo een mooie date hebben, je ziet er fantastisch uit. Niall mag gelukkig zijn met zo een mooi en lief meisje." zei Harry. Ik kreeg tranen in mijn ogen van ontroering en knuffelde Harry heel hard.
Mijn mama trok al een foto terwijl ze daar ook al met tranen in haar ogen stond. Op dat moment kwam Niall naast mijn mama staan. "Ik wil niet moeilijk doen, maar mag ik mijn date meenemen." vroeg Niall.
"Natuurlijk." zei hij. Harry nam mijn hand en gaf het aan Niall. Ik trok mijn schoenen aan en liep naar de deur. Mijn vader hield mij tegen.
"Mijn kleine meid wordt zo snel groot. Maar ik weet zeker dat Niall een goedde jongen is voor jou." zei hij en gaf een kus op mijn voorhoofd. "Dankje." zei ik en gaf een kus terug.
Ik legde mijn kleren in de koffer en we gingen naar een leuk restaurantje. Ik keek naar Niall die even met mijn moeder aan het dansen was. "Kom we gaan." zei ik. "We maken deze dans wel later af, schoonheid." zei Niall en gaf een kus op mijn mama haar hand.
We aten lekker en praatte veel. "Ik moest het je al veel langer verteld hebben." zei ik. "Ik ook ik zeurde altijd tegen de jongens. Maar wou het je nooit vertellen." zei hij. "Maar ik ben blij dat we nu eindelijk samen zijn." vulde Niall aan.
2 uur later vertrokken we naar huis. "Shit ik ben mijn pyjama vergeten." zei ik. "Neem maar een shirt van mij." zei Niall.
Ik ging naar de slaapkamer en nam een gewoon wit shirt. Ik trok het aan en ging weer naar beneden. "Ik heb wel geen broek." zei ik. "Het is toch bijna een kleedje en als je koud hebt kruip je wat dichter tegen mij." zei hij.
Ik lachte. Er brandde theelichtjes, er stond wijn en er lagen kersjes. "Romantisch." zei ik er zette me in de zetel. "En het is nog maar het begin." zei Niall en stak een kersje in mijn mond. We keken nog naar een film. "Gaan we gaan slapen?" vroeg ik op het einde van de film.
"Ja ga maar al ik ga nog even op twitter." zei Niall. Ik ging in bed liggen en wachtte. Na 5 minuten hoorde ik Niall vloeken. Ik kroop uit bed en ging naar beneden. "Wat is er schat?" vroeg ik. "Kijk." zei hij. En toonde me een foto.
Reageer (4)
WAcht, was dr moeder ook mee naar het restaurant'?
1 decennium geledenOH Oh! Er zijn foto's getrokken van hun date :d Wedden? (:
1 decennium geledenPAMPAMPAM
1 decennium geledenkjoetiessss
1 decennium geleden