Foto bij 20

Ik voelde zijn warme adem. Hij was zo dicht. Ik sloot mijn ogen en voelde zijn lippen op de mijne.
Er leek geen einde aan te komen. Uiteindelijk trok ik mij terug en keek naar Niall. "I love you." zei Niall. "Love you to." zei ik terug. "Maar, je weet toch wat er je te wachten staat hé?" vroeg Niall.
"Ja, maar we gaan het toch niet direct bekend maken." zei ik ongerust. "Nee natuurlijk niet, laten we eerst gewoon genieten van elkaar." zei hij. "Goed idee, meneer Horan." zei ik. "We zullen het wel aan de jongens vertellen." zei ik.
"Ok ik bel naar ze, en zeg dat ze naar hier komen." zei Niall blij. Niet veel later kwamen de jongens toe. "Waarom moesten we zo snel komen?" vroeg Louis. Harry gaf me al een knipoog. "Ik denk dat ik al een vermoeden heb." zei Harry. Daar zat ik dan met een overdreven grote glimlach eindelijk was ik samen met de jongen waar ik zoveel van hield.
"Gaan jullie nog iets zeggen of wat ga je ermee doen?" zei Liam. "Ik en Yardéna zijn samen." zei Niall gelukkig. "EIN-DE-LIJK!" riep Zayn. "Das geweldig." zei Liam en gaf ons een knuffel. "Yes!" riep Louis. Harry ging naar Niall. "Doe mijn zusje geen verdriet aan, hé!" zei Harry terwijl hij Niall aanwees met zijn vinger. Niall opende zijn mond en probeerde in zijn vinger te bijten.
"Natuurlijk niet, ik zou haar nooit verdriet willen aandoen." zei Niall overtuigend. Hij nam me vast en kuste me op de kaak. "Ik ben ook samen met iemand." zei Louis. "Jessica." zei iedereen in koor. "Ow, jullie weten het al." zei hij. "Het was nogal duidelijk in de funky buddha." zei ik en lachte. "We zullen de tortelduifjes dan weer alleen laten zeker." zei Liam. "Bye." zei Zayn.
"Ik kom vanavond nog even langs." zei Harry. "Waarom?" vroeg Niall. "Ik veronderstel dat déna liever hier blijft slapen vannacht, dus stop ik even haar pyjama binnen en verse kleren voor morgen." zei Harry. Ik en Niall lachte. "Tot vanavond." zei ik en wuifde nog even naar hem.
Ik voelde 2 armen rond mijn middel en werd in de lucht getrokken. Daarna werd ik in de zetel gelegd. "Wat ga je doen?" vroeg ik. "Heb je kietels?" vroeg Niall. "Ik moet naar het toilet." zei ik vlug. "Je hebt er dus." zei Niall. En begon me te kietelen.
"Neeeee, stop alsjeblieft." smeekte ik. Ik rolde uit de zetel en liep naar de keuken. "Muahha." riep ik. Niall liep naar links van de tafel. Dus liep ik naar rechts. Niall spurte direct naar recht en nam me vast.
"Kheb je." zei hij. "En ik laat je nooit meer gaan." zei hij en kuste me. "Gaan we vanavond gaan uiteten?" vroeg Niall. "Is dat een uitnodiging voor een date?" vroeg ik. Niall ging op zijn knieën zitten.
"Wil je met me op date vanavond?" vroeg Niall met puppyoogjes. "Natuurlijk." zei ik en gaf hem een kus. "Ik ga dan wel even naar huis en trek wat anders aan, dan moet Harry niet meer komen." zei ik. "Ik kom je dan om half 7 ophalen. Tot straks, schat." zei hij.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen