Chapter 14
Ik trok mijn kleren weer aan, het was geweldig. Mijn allereerste keer was ik naar bed geweest met Justin. Wowie, hij was erg lief voor me geweest. Hij had gevraagd of ik het allemaal wel wou. We liepen naar beneden. We gingen op de bank zitten tv kijken. Opeens riepen Justin en ik tegelijk "SHIT". We waren helemaal vergeten een condoom te gebruiken. "Wat moet ik nu doen Justin?" zei ik in paniek. "Ik ik weet het niet, misschien moet je zon tabletje halen bij de drogist dat je niet zwanger kunt worden, volgens mij is dat de morningafterpil" zei Justin. "Ja oke.. Ga je met me mee naar de drogist? Je mag je wel vermommen!" vroeg ik zenuwachtig. "Ja ik ga me even verkleden daarna gaan we". Justin kwam weer beneden, ik zag spanning in zijn ogen. Hij was heel zenuwachtig net zoals mij, dat ik maar niet zwanger was en bleef. We reden naar de drogist onderweg was het stil. "Als als dat pilletje niet helpt en ik ben zwanger w wat doen we dan?""Ik weet het niet we gaan gewoon van het beste uit". We liepen de drogist hand in hand binnen. We keken elkaar nog eventjes aan en Justin gaf aan dat hij het woord wel wou doen. "Heeft u voor ons een morningafterpil?' vroeg Justin heel rustig aan een medewerker. "Ja hoor" de medewerkster gaf Justin het doosje. "En het is zekers dat het werkt en dat je er niet zwanger van blijft?" vroeg Justin heel erg vluchtig. "Ja 99% dat het werkt." We reden naar huis. Thuis nam ik de pil. "Ik moet volgende week veer ongesteld worden als ik dat wordt dan ben ik niet zwanger." "Oke, je laat het me wel weten he? Of ik papa word? Haha ik hoop natuurlijk dat je niet zwanger bent.".
:
Reageer (1)
Mooi,,
1 decennium geledenNeem een kijkje bij mijn verhaal KLIK HIER