An evolution party
Kiki en Matyl lopen op route 30. Dan zien ze even verderop een groot huis waar verschillende mensen lopen. "Hey, wat is er aan de hand hier?" vraagt Kiki aan een meisje. "Het is een evolutie feestje." antwoordt het meisje en ze loopt door. "Evolutie feestje?" zegt Matyl vragend. De twee meiden lopen door en zien een tafel met stenen. "Wat zijn dat?" vraagt Kiki. "Dat zijn evolutie stenen." horen de twee meiden iemand zeggen. Ze draaien zich om en zien een jongen van hun leeftijd staan. "Mijn naam is Chase. Wie zijn jullie?" zegt de jongen. "Ik ben Kiki en dit is Matyl." antwoordt Kiki. "Willen jullie een pokemon evolueren?" vraagt Chase dan. "Nee bedankt, mijn pokemon zijn goed zoals ze zijn." zegt Matyl tegen hem. Dan klinkt er ineens een stem uit de luidsprekers. "Beste trainers, voor degene die hun pokemon willen evolueren, kom dan nu naar de tafel met de stenen." "Komen jullie mee?" vraagt Chase en met zijn drieën lopen ze erheen. Veel trainers laten hun pokemon evoluren. "Welke pokemon hebben jullie?" vraagt een meisje aan hun. "Ik heb alleen een Vulpix." "Ik heb een Chikorita,Wooper en een Bellossom." zeggen Kiki en Matyl tegelijk. "Ik heb een Cyndaquil en een Riolu." antwoordt Chase. "Zouden jullie een Eevee willen winnen?" vraagt ze dan. "Hoe kan je die winnen?" vraagt Kiki. "Met de lotto. Voor 2 poke euro heb je een lottokaart en kan je er een winnen. De eerste prijs is natuurlijk Eevee en de tweede en de derde prijs is een keuze uit de evolutie stenen." legt het meisje uit. "Cool, ik doe wel mee." zegt Chase enthousiast en hij, Kiki en Matyl geven ieder 2 euro aan het meisje en ze krijgen een kaartje van haar. "Wanneer maken ze de winnaars bekend?" vraagt Matyl en het meisje antwoordt: "Over tien minuten.". Het meisje loopt dan weg en Kiki, Matyl en Chase lopen naar de stenen toe om ze te bekijken. "Als ik die Eevee zou winnen, zou ik naar Sinnoh gaan om hem in een Leafeon te evoluren." zegt Matyl tegen Kiki en Chase. "Waarom moet je daarvoor naar Sinnoh gaan?" vraagt Kiki. "Weet je dat niet?" vraagt Chase verbaast. "Een Eevee kan je in verschillende vormen laten evoluren. Je hebt Vaporeon, die krijg je met de watersteen. Jolteon krijg je met de dondersteen en Flareon krijg je met de vuursteen. Dan heb je nog Espeon, die je krijgt als een Eevee veel blijdschap heeft overdag en Umbreon krijg je op dezelfde manier, maar dan s'nachts. Je hebt ook nog twee andere soorten, Leafeon die je krijgt bij de grassteen in Sinnoh en Glaceon krijg je bij de ijssteen in Sinnoh." legt Chase uit aan Kiki. "Attentie, attentie. We gaan nu de uitslag van de lotto bekendmaken." zegt hetzelfde meisje dat de lottokaartjes heeft verkocht aan de drie. "De eerste prijs, Eevee is gewonnen door.... nummer 89274. Wie heeft nummer 89274?" "Ik heb dat nummer!" roept Kiki blij uit en ze loopt naar voren. Het meisje controleert de nummers en feliciteerd Kiki dan. "Hier is je Eevee, ik hoop dat je er blij mee bent." "Dank je wel." zegt Kiki lachend en ze loopt terug naar Matyl en Chase. "Gaaf, dat je er een Eevee bij hebt." zegt Matyl en ze geeft Kiki een high five. "Dan nu de tweede prijs. Dat is voor nummer 12478. Wie heeft nummer 12478?" Hierzo!" roept een jongen uit het publiek en hij loopt naar voren. "Welke steen wil je hebben?" "Ik wil de vuursteen hebben voor mijn Growlithe." antwoordt de jongen en hij loopt terug. "De derde en laatste prijs is voor nummer 26107. Wie heeft nummer 26107?" "Hey, die heb ik!" roept een ander meisje uit het publiek. Ze loopt naar voren en kiest de bladsteen. "Waar gaan jullie heen?" vraagt Chase aan Kiki en Matyl. "We zijn nu op weg naar Violet City. Wil je mee?" vraagt Matyl aan hem. "Graag, ik wil daar de gym uitdagen." zegt Chase en de drie van hun lopen in de richting van Violet City, terwijl ze niet zien dat het weer aan het omslaan is...
Reageer (3)
Ben ook eevee fan, ben alleen benieuwd welk type sylveon wordt.
1 decennium geledenyuuuy een eevee
1 decennium geledenme fao eeveelution zijn jolteon en umbreon
maar sinds ik een espeon heb in sousilver vind ik die ook echt superxD
met alleen niet zo n fan van die nieuwe gen6 eeveelution sylfeon(ninfea)
me like it
1 decennium geledendooroxd