Als al die meet&greets eindelijk afgelopen zijn. Gaan we naar een andere kamer om eventjes wat te drinken. Anouc kan het volgens mij nog steeds niet geloven, dat ze nu met Justin aan één tafel zit. Ze kijkt hem alsmaar aan. Justin zegt "Ik schenk wel wat voor ze in Harold" tegen zijn bodyquard. "Wat wil jij drinken Anouc?" "Om my god Justin Bieber vraagt gewoon wat ik wil drinken." zegt Anouc schreewend. " Ze lust wel cola, en ik ook" zeg ik rustig. Als Justin het in schenkt fluister ik naar Anouc "Kan je niet eventjes normaal doen straks word je nog weggestuurd door je hyper actieve gedrag van je! Hij is ook maar een mens hoor dus wees beleefd en blijf rustig!" "Jaja maar ik kan het gewoon niet geloven." Justin zet cola voor ons neer op tafel. En gaat zitten. "Hoe vond jezelf het concert gaan?" vroeg ik. "Wel goed, ik houd wel van het Nederlandse publiek". Hij staat op en loopt naar me toe, trekt me omhoog en zegt" Maar jouw vind ik nog het allerleukste publiek dat ik maar kan wensen" Hij zoent me. De zoen lijkt uren te duren. Opeens zegt Anouc " Ja Hallo ik ben er ook nog" Justin en ik lachen. Anouc gaat eventjes naar de WC.Justin en ik kijken elkaar aan. Hij zegt "Ik had het helemaal nog niet gevraagd maar wil jij mijn vriendinnetje zijn? Vanaf het eerste moment dat je me tweette vond ik je al bijzonder, en toen ik bij je langs kwam wist ik het zeker. Dat jij helemaal de ware bent voor mij!" " Ik vond je ook altijd al leuk omdat je beroemd was enzo, maar toen ik je leerde kennen op een andere manier vond ik je echt leuk, natuurlijk wil ik je vriendinnetje zijn". Anouc en ik reden naar huis, Justin reed niet mee omdat Anouc er anders achter kwam dat Justin naast me woonde. We zette eerst Anouc thuis af en daarna reden we door naar ons huis. Toen ik thuis was keek ik op mijn mobiel naar whatsapp twitter enzo. WOW wat had ik veel berichten zeg. Het concert was blijkbaar voor een gedeelte uitgezonden, en iedereen had dus kunnen zien dat ik bij Justin op het podium had staan zoenen. Ik had zovééél berichten. Die kon ik nooit allemaal beantwoorden. Ik keek eventjes naar Justin's profiel en die had eral ingezet LOVE MY BABE LIEKE <3! Ik zette het er ook in. Ik had heel veel vragen van heb jij met Justin Bieber? Hoe was het om met Justin te zoenen? Enzo maar door. Ik tweette 1x in het Nederlands en in het Engels Ja ik heb met Justin Bieber en ik heb gezoend met hem, ik kan niet alle tweets beantwoorden. Nu snapte ik hoe vol Justin's twitter altijd was, oke die was zekers nog voller, maar ik had opeens wel veel meer volgers berichten en retweets dan eerst. Justin kwam ook thuis, zag ik aan de acherlamp die aan ging. Ik fietste naar hem toe, want vannacht ging ik bij hem slapen. Hij nam me mee naar zijn slaapkamer en we zoende hevig. Langzaam deed hij de rits van mijn vest open.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen