heeiii ik weet het ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet geschreven maar weetje punt 1 ik had er echt echt geen tijd voor! punt 2 ik was zwaar inspiratieloos punt 3 ik had gewoon echt geen zin :$ maar hier is eindelijk weer een stukje en eigenlijk zou die gister al komen, maar toen was ik vergeten hem op te slaan HAHAHHA #anne-actie... oja en idc dat er in Goor ook een politibureau is HAHAH ik vind dat ze naar Enschede moeten=) en dit is dus ook het laatste stukje want ik heb echt geen inspiratie... ik ga wel een nieuw verhaal beginnen, dus kom maar op met ideeën en ik heb deze week gewoon les, volgende week ook de halve week op donderdag komt Marthe uit noorwegen, vrijdag naar de stad, zaterdag verjaardag van mijn broertjes, zondag NAAR MAINSTREEETTTT #likelike dan maandag en dinsdag is Marthe nog steeds hier en dan weer school dusja ik moet even kijken wanneer ik er aan begin dan!

nouja dit was het wel ongeveer, oneeee wacht willen jullie aub nog even op mij en floor stemmen (ga naar de jsf site avro.nl/juniorsongfestival , klik op wildcard en zoek 'anne en floor' en stem dan!) we staan bij de tussenstand in de top 10 maar we willen die top 3 zo graag bereiken want we willen zooo graag auditie doen!!! DUS AUB STEMMM

ja dit was het echt allemaal hhahaha
veel leesplezier=)

xxxx

Vanuit Linde

Mijn moeder pakt de telefoon en zoekt het nummer van het politiebureau, als ze het nummer heeft gevonden begint ze te bellen en loopt richting de gang. “het komt allemaal wel goed schat” zegt Daan geruststellend tegen me en ik knik een beetje afwezig. Hij tilt mijn hoofd op en zegt dan nog een keer “het komt echt wel goed, geloof me”. Ik krijg een klein lachje op mijn gezicht en geef hem een zoen. “ik hoop het wel…” zeg ik dan. Niet veel later komt mijn moeder terug gelopen uit de gang, “we moeten even naar het bureau komen om aangifte te doen” zegt ze dan en we knikken. Ik en Daan staan op en vervolgens lopen we met pap en mam richting de auto om naar Enschede te rijden, om aangifte te gaan doen. 30 minuten later komen we bij het politiebureau aan en mijn moeder gaat even langs de balie om te zeggen dat we er zijn. Dan zitten we met z’n alle te wachten totdat er een vrouw komt en zegt dat we door kunnen lopen naar een kantoortje. Als we in het kantoortje zitten vertel ik het hele verhaal opnieuw en bij dingen waar ik niet uit kom helpt Daan me. Aan het eind van het verhaal lopen de tranen weer over mijn wangen. “zo dat is een heel verhaal” zegt de agent dan, ik knik en vraag “kunnen jullie er achter komen wie me dit allemaal aan doet?” “we gaan het in ieder geval proberen, want dit kan niet langer zo door gaan!” zegt de agent vriendelijk en ik krijg een lachje op mijn gezicht. Het komt dus toch allemaal goed! “nou wij gaan het voor je uit zoeken en als we iets vinden bellen we jullie oke?” vraagt de agent dan, “oke, alvast heel erg bedankt” zegt mijn moeder dan en we staan weer op met z’n alle. Daan slaat een arm om me heen en samen lopen we weer terug richting de auto “ik zei toch dat het allemaal wel goed zou komen?” zegt Daan dan tegen me en ik knik. Als we thuis komen gaan we gezellig tv kijken en ik vraag aan Daan of hij wil blijven slapen “ja gezellig!” zegt hij en we lopen samen naar boven.

-2 weken later-

Het gaat ondertussen best wel goed op school, ik ben nog steeds met Daan en we hebben al die tijd niks meer van de man meegekregen. Het enigste wat ik wel vervelend vind is dat we niks meer van de politie hebben gehoord, dus eigenlijk kan er nog steeds elke dag iets gebeuren… Ik schrik op uit mijn gedachten door mijn moeder die van beneden roept “LINDE TELEFOON”, “IK KOM AL” roep ik terug en ik ren de trap bijna af. “met Linde” zeg ik als ik de telefoon aan mijn oor houd. “met Hans Pietersen, van de politie Enschede, ik heb een leuk bericht voor je!” zegt de man aan de andere kant van de lijn, dat was dus de agent waar ik aangifte bij heb gedaan. “we hebben de dader gevonden” zegt hij en ik krijg een mega glimlach op mijn gezicht “serieus?! Oh mijn hemel, dank jullie wel, ik ben jullie zo dankbaar! Maar wie was het als ik dat weten mag?” vraag ik dan en mijn gezicht betrekt weer. “ja dat mag je weten, het blijkt na een verhoor jouw ex te zijn, die het niet kon hebben dat je een nieuw vriendje had en toen geen andere oplossing zag dan jouw leven tot een hel te maken.” “oke, dank u wel.” Zeg ik dan verbaasd “nou, wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen en tot ziens dan maar weer!” zegt Hans dan en ik zeg snel “ja, nogmaals heel erg bedankt! En tot ziens!” en dan hang ik op. Omg, het was dus al die tijd Tom, Tom die me dit allemaal heeft aangedaan. Ik ben toch wel mega blij dat hij is opgepakt en ik nu niet meer bang hoef te zijn! Snel ren ik naar mijn moeder toe en vertel het nieuws, ze is ook heel blij voor me en dan stap ik op de fiets richting Daan. Ik loop achterom het huis binnen en als ik Daan zie spring ik in zijn armen. “zooo, ook hallo haha” zegt Daan lachend en voordat hij verder kan gaan vertel ik hem het hele verhaal. “zie alles komt gewoon weer goed!” zegt Daan dan en ik knik heel blij, we zoenen en gaan dan wat drinken en wat lekkers pakken om te vieren dat alles goed is gekomen. Nu kan ik zonder zorgen verder leven, hoef ik niet meer bang te zijn dat er iets gebeurt en voor altijd bij Daan blijven! ’s Avonds skypen we nog even met de jongens en Fleur. Wel maar dat de vriendschap met Roos en Lotte wat minder is geworden, maar ja het is niet anders… met Fleur blijf ik vriendinnen voor het leven en Daan natuurlijk als vriendje en Rein, Owen en Nils als beste vrienden! Hopen dat dit voor altijd zo mag zijn!

EINDE

ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vonden? ik vond het in ieder geval leuk om te schrijven! ook wil ik jullie bedanken voor het lezen! ik ga waarschijnlijk wel een nieuw verhaal schrijven, maar dat is nog niet zeker ligt er aan of ik ideeën heb, dus kom maar op! als ik dan een nieuw verhaal heb hoop ik dat jullie dit allemaal ook weer gaan lezen! nou dit was echt mijn hele verhaal dus doegggggxxxx

Reageer (6)

  • JanineL

    Ik hoop dat je volgende verhaal net zo leuk wordt!!!!!!

    x

    1 decennium geleden
  • MilaloveRein

    Echt jammer dat hij afgelopen is je moet echt een nieuwe story gaan schrijven xxxmila

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Afgelopen? AFELOPEN? AAAFGELOPEN?
    Wat doe je me aan. Gebroken hart enz.=(

    Nee haha, het was een GEWELDIG VERHAAL!<3
    Ja maar als je mij, @KallerxDuif , nou eventjes als vriendin van Rein doet in je volgende story eh.. Tsja dan is het wel vergeven. *grote knipoog* hihi! Ik heet Yasmine dus kijk maar even of je wilt=) doe het maar gewoon. Boks

    1 decennium geleden
  • KusxJanneke

    sorry voor mijn overblije kut reactie :$ loveyaa

    1 decennium geleden
  • KusxJanneke

    HAHAHA Hans Pietersen HAHA *stuk gaand*
    ik vond je verhaal verschrikkelijk en je bij je volgende verhaal ga ik ook niet weer hysterisch door het huis rennen als je een nieuw stukje hebt geplaatst (Twitter, do you remember?)
    stemmen ga ik ook zeker niet doen (niet dat ik dat nog niet gedaan heb ofzo)

    toedels!

    Neee je verhaal was geweldig hans pietersen is wel een kneuzen naa (sorry voor degene die zo heten) was het een kneus#randomask
    en met marthe word sws dikke FISAAA *met handjes in de lucht*

    DIKKE KUS!

    de link om te stemen -->>>>>http://avro.nl/juniorsongfestival/Player/jsf13_tcm17285466_103669/stemmen#.UUXSHBynMgw

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen