Foto bij Hoofdstuk 14

Hier weer een stukje:) Sorry dat het zo lang duurde, ben echt heel druk bezig met school, voor nederland repetitie en so een 4,5 gehaald... dus dat gaat niet echt goed ofzo... Maar hier een lang stukje voor jullie:) <3 Ohhh! Ik heb al 11 lieve abo's! <3
Xxx
(Oh, en nog iets, je moet niet te lang naar plaatjes van Zayn kijken. Want dan ben je echt dood <3_<3)

‘Cut!’ hoorde ik Geoff roepen. In de verte hoorde ik Harry heel hard lachen. ‘Wat is er?’ vroeg ik weer verbaasd. Op het moment dat ik het vroeg had ik het zelf al door. Ik verdronk gewoon in zijn ogen, kon ik er wat aandoen dat Zayn’s ogen zo mooi zijn. We begonnen weer helemaal overnieuw. Ik zat weer helemaal in mijn rol, en al snel kwamen we weer bij ‘dat’ stukje. Hij lag bovenop me, en ik keek in zijn prachtige bruine ogen. Zayn drukte zijn lippen weer op de mijne. Ik draaide ons om, zodat ik bovenop hem lag en ik trok zijn shirt over z’n hoofd. Ik bewonderde zijn bovenlichaam. Hij zag er echt goed uit. Ik ging met mijn vingers over zijn sixpack. Zayn stond op het punt om mijn jurkje uit te doen. Maar toen hoorde ik een bekende stem, ‘Daisy!’ roepen. Ik stond snel op, en keek om me heen. Ik keek langs de rots, die Zayn en mij verborgen hield, en zag in de verte Harry staan. ‘Daisy!’ hoorde ik hem nog een keer roepen. Zayn was ondertussen ook opgestaan, en trok snel zijn shirt weer aan. Samen liepen we naar Harry toe. ‘Wat is er Haz?’ vroeg ik. ‘Ik wou zeggen dat het denk ik tijd is om naar huis te gaan. Het is 3 uur,’ zei hij. ‘3 uur in de middag?’ vroeg ik. ‘Wauw, volgens mij ben jij heel erg dronken,’ zei hij weer. Ik giechelde, ‘Helemaal niet gekie. Er zijn toch 2 verschillende 3 uren?’ Harry schudde zijn hoofd, ‘Jij gaat met mij mee.’ Harry pakte mijn hand en trok me mee naar het roeibootje. ‘Doei Zaynie!’ riep ik nog, en draaide me toen om. Harry zette me in het bootje, en begon weer te roeien. Al snel begon ik heen en weer te bewegen, en zong ik hard, ‘Who says, who says you’re not perfect, who says you’re not worth…’ Ik werd afgekapt door het water, waar ik opeens inlag. ‘Aaaaahhh Harry!!! Help!’ riep ik uit. Harry kwam proestend boven. Ik begon heel hard te lachen. Harry schudde zijn hoofd, en legde de boot weer goed, aangezien die op de kop lag. Al snel ging hij weer onderwater, om even later weer naar boven te komen met de twee peddels, die hij in de boot legde. Daarna hielp hij mij de boot in, en ging er zelf ook weer inzitten. ‘Ik hoop dat je nu afgekoeld bent, en rustig blijft zitten,’ zei Harry. Ik knikte en de rest van het boottochtje bleef ik braaf stilzitten. We stapten uit het bootje, en samen liepen we over het strand. ‘Cut!’ riep Geoff. Snel daarna zag ik allemaal bootjes aankomen varen. Zayn kwam op me afgerend. ‘Daisy!’ riep hij lachend. Hij stopte vlak voor me. ´Ahw.. Geen knuffel?’ vroeg ik. Ik wist dat hij wist dat ik nat was. Maar hij tilde me toch op, en knuffelde me. Ik barste in lachen uit. Maar toen merkte ik dat hij liep, en werd bang. Toen ik water onder zijn voeten zag komen begon ik te gillen. ‘Nee! Zaaaaayynieeee! Alsjeblieeeft! Neee!’ Zayn bleef doorlopen. ‘Harry! Heeelp!´ riep ik. Maar ik hoorde hem alleen maar hard lachen. Al snel lag ik onderwater. Proestend kwam ik omhoog. Ik zuchtte diep. ´Had ik dit nou echt verdiend?’ vroeg ik. ‘Ja!’ zeiden Harry en Zayn in koor. ‘Nou…. Waarom?’ vroeg ik. ‘Nou, omdat jij, jij bent,’ zei Zayn lachend. ‘Wauw, ja dat is een goede reden,’ zei ik lachend. ‘Ahw, het spijt me lieverd,’ zei Zayn, en hij tilde me op uit het water. Hij bracht me weer naar het strand, en liet me op de grond zakken. ‘Dankje,’ zei ik met een lach, terwijl Harry me omhoog hielp. ‘Hoelaat is het eigenlijk?’ vroeg ik. Harry pakte zijn mobiel. ‘Half 3,’ zei hij. ‘S’nachts?’ vroeg ik lachend. ‘Zayn heb je echt rum in d’r drinken gedaan ofzo?’ Ik grinnikte. We liepen naar het gebouwtje, en kleedden ons om. Daarna stapten we de auto weer in, en reden we weer naar het appartementen complex. We klopten op de deur, en Niall deed open. ‘Hi,’ zei ik vrolijk. ‘Hey Daisy, Zayn en Harry,’ zei hij terug. We moesten lachen en liepen naar binnen, daar zag ik Liam, Tom, Jitske en Lily zitten. Liam en Niall moesten op Jitske, Tom en Lily passen. Jitske was dan al wel 13, maar Lily en Tom waren nog klein, en we vonden het niet goed als ze alleen waren. Ookal waren Lily en Tom er niet, had Jitske alsnog niet alleen mogen zijn, 13 was opzich al best wel oud, maar we waren heel lang weggeweest, en het was donker… Dus Niall en Liam hadden zich opgeofferd. Lily kwam op me afrennen, omhelsde me, en vroeg, ‘Hoe ging het?’ Ik lachte, ‘Goed hoor.’ We bleven nog een uurtje met elkaar praten, toen gingen Niall, Liam, Tom, Zayn en Harry weer naar hun eigen appartementen. We maakten ons allemaal klaar om naar bed te gaan. Ik stopte Lily in en liep nog even naar de woonkamer. ‘Daisy?’ vroeg Jitske, die nog op de bank zat. ‘Ja?’ vroeg ik. ‘Mag ik je iets vragen?’ ‘Tuurlijk mag dat, altijd,’ zei ik met een glimlach. ‘Hoe was de zoen met Zayn?’ Ik lachte. ‘Heb je Zayn ooit eens van heel dichtbij gezien?’ vroeg ik. Ze schudde haar hoofd, ‘Nou niet heel erg ofzo.’ ‘Nou hij heeft heel mooie ogen. Wacht ik begin bij het begin. Eerst ging het heel goed, gewoon professioneel gezoend. Maar toen moesten we zegmaar op de grond liggen, en hij bovenop me. Het stomme was, dat toen hij me weer zoende, ik mijn tekst vergat enzo.. Ik voelde me echt zo stom. Hij was echt zo van, ‘Daisy?’ en ik was echt, ‘Huh?’ ik wist echt niet wat er gebeurde. Ik was gewoon even van de wereld.’ ‘Dus toen moest het overnieuw?’ vroeg Jitske. Ik knikte, ‘Jep, niet dat ik dat een ramp vond hoor.’ Jitske en ik barsten in lachen uit. ‘Hij kan dus goed zoenen?’ zei Jitske. Ik knikte, ‘Echt heel erg! Zijn lippen zijn zo zacht.’ Jitske giechelde. ‘Is het raar om te zoenen in een film?’ vroeg ze. ‘Nou, dat valt eigenlijk wel mee. Voordat we begonnen te filmen vond ik het wel eng, maar daarna zat ik zo in mijn rol, dat het niet raar was. Het enige moment waarop het akward was, was toen ik niet meer wist wat ik moest doen.’ Jitske lachte weer. ‘Dankje,’ zei ze. ‘Waarvoor?’ vroeg ik. ‘Voor dit met me delen enzo. Voor een grote zus voor me zijn.’ Er viel een stilte, waarna ze zei: ‘Mijn echte grote zus is 2 jaar geleden omgekomen bij een auto-ongeluk..’ ze begon te snikken. Ik sloeg mijn armen om haar heen. ‘Het spijt me voor je.’ Ik dacht dat het maar beter was als ik verder niets meer zei. Na een poosje was ze uitgehuild, en vroeg, ‘Je vind het toch niet erg dat ik zo over je denk, als mijn zus?’ Ik glimlachte, ‘Tuurlijk niet, ik vind het juist heel leuk, ik ben blij dat je me zo ziet. Jij bent voor mij ook net een klein zusje.’ Jitske lachte. ‘Wil je in mijn kamer komen slapen?’ vroeg ik. Ze knikte, ‘Oke, dankje.’ Ik had de grootste slaapkamer, waar een tweepersoonsbed in stond. ‘Maar, is het goed als Lily ook bij ons komt slapen? Als ze niet al slaapt ofzo?’ vroeg Jitske. Ik knikte, ‘Natuurlijk! Gezellig!’ Ik liep naar Lily’s kamer toe, en zag dat ze nog niet sliep. ‘Wil je op mijn kamer slapen, samen met Jitske en mij?’ vroeg ik. Lily knikte heftig van ja. Ik lachte en samen liepen we naar mijn kamer toe. Toen we aankwamen in Griekenland lagen er 4 kussens op mijn bed, 3 had ik in één van de kasten gelegd. Nu haalde ik er weer twee uit, en legde die op het bed. We konden makkelijk met z’n drieën in het bed. Ik lag in het midden, Jitske links van mij, en Lily rechts. Lily kroop tegen mij aan. Ik glimlachte in het donker. Had ik er opeens twee kleine zusjes bijgekregen.

Reageer (1)

  • agirlx

    haha, awkward stukje!
    maar arme Jitske ..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen