Ik ben Cherise aan het kietelen, maar ze kan er niet tegen. Ik stop met der kietelen. Langzaam komen onze gezichten bij elkaar. Maar dan komt er iemand de kamer binnen. Het zijn Priscila, Jeanique & Alicia. Ze zeggen: dus Rein je vind Cherise leuk? Ik merk dat ik rood word en Cherise ook. Priscilla zegt: Ja Rein, je hoeft niks te zeggen. We weten al genoeg! Jullie zijn heel schattig samen. Dan zegt Cherise: maar we hebben niks? Ik zeg: Nee nog niet. Cherise, ik wil je dit al sinds gistere vragen maar ik dacht dat jij me niet leuk vond. Daarom vraag ik het je nu pas. Zou je alsjeblieft mijn meisje willen zijn? Cherise bloost. Lieve Rein, toen ik nog maar net van MainStreet had gehoord vond ik jou helemaal geweldig. Jij viel me als eerst op. Natuurlijk zeg ik ja! Ik pak der bij der middel en geef haar een knuffel. Ik ben echt heel blij met der. De knuffel lijkt wel uren te duren. Als ik haar los laat pak ik der hand en hand in hand lopen we na de andere toe. Ik zeg heel gelukkig: Ik en Cherise zijn samen! Iedereen feliciteert ons en ik geef der weer een knuffel. Dan komt Daan met het idee om met z'n alle naar het strand te gaan. We vinden het allemaal een heel leuk idee. Ik pak Cherise d'r hand weer vast en met z'n alle lopen we de deur uit. De weg na het strand hebben we echt de grootste lol, vooral Daan & Priscilla. Ik zeg tegen Cherise: dat gaat echt nog een stelletje worden vandaag! Cherise lacht en zegt: ja als het aan Priscilla licht nu al. Opeens valt me op dat Daan en Priscilla zijn gestopt en ik zie dat ze elkaar een knuffel geven. Als ze elkaar loslaten zie ik dat ze zoenen. Awh,volgens mij is er nog een stelletje bij gekomen! Dan draait iedereen om en Alicia,Jeanique en Cherise rennen meteen na Priscilla toe om d'r te feliciteren en Daan ook nog even te feliciteren. Dan lopen wij er ook maar naartoe haha, maar dan wel wat rustiger als de meiden. We feliciteren Daan&Priscilla en lopen daarna door na het strand. Nils & Alicia zijn ook echt heel close met elkaar en Owen & Jeanique ook. Priscilla zegt: nou als dat ook geen stelletjes worden weet ik het ook niet meer hoor. We lachen even en gaan dan in het zand zitten.

Ja ik weet het.. Hij is niet zo leuk he? Sorry, ik beloof dat de andere leuker worden (: xx

Reageer (1)

  • Josianne1998

    Leuk xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx verder xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen