Vanuit Dpahne:

Als we ontbeten hebben, gaan Owen en Sabiene ze tafel afruimen. 'Zullen we nog even naar de stad gaan?' vraagt Marieke. 'Jaa' zegt Joline. 'Gaan jullie anders maar, dan blijven wij hier, nog even voorbereiden voor de Twitcam enzo' zget Rein. 'Oke, wie gaan er mee?'vraag Ik. alle meiden gaan mee. we gaan lopent, want het is dicht bij.Zelf haal ik een stoer setje, en een zomer jurkje. Marieke: een short+T-shirt en een Galaxy legging. Lisa: een Short+ een hempje met: YOLO erop+vans. en Sabiene: een Jurkje+ een short en een doorzichtige blouse. 'Zullen we even naar de Starbucks gaan?' vraagt Joline en we lopen naar de Starbucks. 'Maar Marieke, vind je Nils leuk?' vraag ik als we aan een tafeltje zitten. Marieke word rood en zegt: 'Jaa, maar niet tegen Nils of de andere jongens zeggen". 'Neej, we zullen niks zeggen' zegt Lisa, en Sabiene,Joline en ik knikken. Ik pak me telefoon en app Rein:

Ik: heey, Marieke vind Nils ook leuk!
Rein: Geweldig, het word echt super!
Ik: jaa, ze passen goed bij elkaar.
Rein: Vind ik ook<3
Ik: Wij zijn nu bij de Starbucks, moeten we wat voor jullie mee nemen??
Rein: Zal het even vragen, brb x

'Daphne, heb je niet met Rein of niet' vraagt Sabiene. 'Wat jij vind Rein leuk en Rein jou ook' maakt Marieke af. 'Ik weet het niet' zeg ik. 'Oke, maar hoelaat is het, om half 4 moesten we terug zijn, toch?' vraagt/zegt Lisa. 'Het is nu 3uur, zullen we rustig terug lopen?' vraag ik en de meiden knikken. 'KOM' zeg ik snel en ren een winkel in. ik zie dat de meiden verbaast kijken en achter mij aan komen. 'Wat is er??' vraagt Sabiene. 'Ik zag Melvin, die gast die mij en Rein bedreigt' zeg ik. Ik zie heb voorbij lopen, ik verstop me achter een kleding rek, maar het is al te laat, hij ziet me. hij zet zijn fiets tegen de winkel en rent naar em toe, snel ren ik de winkel uit, Sabiene,marieke, Joline en Lisa houden hem tegen. ik ren zo snel als ik kan naar het huis van Daan, ik hoor geschreeuw achter me, maar ik ren door. als ik bijna bij het huis van Daan ben, ren ik naar de achtertuin, open de deur en doe meteen de deur op slat. 'Daf, wat is er?' vraagt Rein. 'Melvin... hij zag me' zeg ik heigent. 'Waar is hij nu, en waar zijn de andere meiden?' vraagt Daan. 'Ze hielden Melvin voor me tegen, maar ik weet niet waar ze nu zijn' zeg ik en ik ga op de bank zitten. even later gaat de bel, ik schrik. zal het Melvin zijn, denk ik. Owen loopt naar de deur en de deur gaat weer dicht. Joline,Lisa en Marieke komen naar binnen gelopen. 'Waar is Sabiene?'vraag Owen meteen. 'Melvin, hij heeft haar' zegt Joline en ze krijgt tranen in haar ogen. 'WAT' schreeuwt Owen. 'We moeten haar zoeken' zget Nils. 'Nee, dat kan niet, de Twittcam begint zo' zegt Rein. 'Ik MOET haar zoeken' zegt Owen. 'Bel haar eerst' zeg ik. Owen pakt zijn telefoon en belt Sabiene en zet haar op de luitstreker. 'Owen, help, ik zit hier in een huisje, ik weet niet waar' Zegt Sabiene. 'Sab, rustig, na de twitcam komen we er meteen aan' zeg ik. 'Hij komt er aan, hou van jullie' zegt Sabiene *PiepPiepPiep* horen we. 'Kom het is 16;00' zegt Nils en hij start de laptop op. "Ik zal de Link wel even tweeten' zegt Owen. 'En wij dan?' vraag ik. 'We zullen jullie zo wel even voorstellen, dan hebben we een verassing en we gaan nog wat nieuwtjes vertellen enzo' zegt Daan. 'Oke' zegt Marieke en we gaan tegen over de jongens zitten, zodat de mainiacs ons niet zien. 'Heeey lieve Mainiacs' zegt Daan. 'We hebben een leuk nieuwtje: Ales is er ook bij' zegt Owen en Ales gaat erbij zitten. 'Eyyy' zegt Ales en meteen beginnen de jongens te lachen. 'We hebben nog leuker nieuws, er komen 3 nieuwe optredens, in Tilburg,Utrecht en Amsterdam, ze datums tweeten we nog, de kaart verkoop begint volgende week zaterdag om 10;00' zegt Daan. de jongens gaan wat vragen beantwoorden van de mainiacs. 'Waar kijkt Daan de heletijd naar' leest Owen voor. 'Jaa, dat ik ook nog een nieuwtje, Ik en Ales hebben een vriendin' zegt Daan. en hij staat op, pakt de hand van Joline en samen lopen ze naar de laptop. Daan gaat zitten, en joline op zijn schoot zitten. 'Dit is Joline, ik heb haar leren kennen via school, en ik hou heel veel van haar' zegt Daan. 'jaa, en dit is mijn vriendin Lisa' zegt Ales en Lisa gaat bij Ales op schoot zitten. 'Maar nu even iets anders' zegt Rein. 'Ik geef het woord aan Nils' zegt Daan. 'Lieve Marieke, wil je even komen?' vraagt Nils. Marieke staat op en ze bloost een beetje. 'Lieve Marieke, ik ken je pas, maar ik vind je heel leuk,lief en knap. zou je mijn meisje willen zijn? vraagt Nils. 'Jaa heel graag' zegt Marieke, en ze geeft Nils een zoen. 'Maar lieve Mainiacs, dit was onze twitcam ik hoop dat jullie het leuk vonden' zegt Rein. 'en ja we lsaan deze twitcam op' zegt Daan. en we klikken de twitcam weg. 'Kom, we gaan Sabiene zoeken' zegt owen meteen en zonder ons antwoord af te wachten, staat Owen al op en loopt naar buiten, en we lopen achter Owen aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen