On the road through Cherrygrove City
Kiki en Matyl zijn op weg naar Cherrygrove City. "Wat ben jij van plan te doen in Johto?" vraagt Matyl aan Kiki. "Ik weet nog niet of ik de gyms ga uitdagen of mee ga doen aan wedstrijden." antwoordt Kiki. "Ik heb besloten om mee te doen aan wedstrijden." zegt Matyl. "Waarom dat?" vraagt Kiki. "Ik heb altijd al de coördinators May en Dawn bewonderd en ik wil graag hetzelfde bereiken als hun." zegt Matyl als Cherrygrove City in zicht komt. "Zin in een wedstrijdje?" vraagt Kiki. "Zie je bij het Pokemon Center!" roept Matyl terwijl ze al aan het rennen is. "He! Dat is niet eerlijk!" roept Kiki en ze rent achter Matyl aan. Als Kiki aankomt bij het Pokemon Center zit Matyl al lachend op de binnen. "Lekker snel sloompie." zegt ze. "Zeg het de volgende keer als je valsspeelt effe. Dan weet ik wanneer ik moet beginnen met rennen." zegt Kiki hijgend. "Zullen we nu onze pokemon maar geven aan zuster Joy?" "Tuurlijk." zegt Matyl en ze haalt haar pokemon tevoorschijn. "Chikorita,Bellosom en Wooper. Kom eruit!" roept ze. "Ik dacht dat jij alleen maar gras types had?" zegt Kiki verbaast. "Dat klopt, maar alle grassoorten hebben water nodig." zegt Matyl terwijl ze naar de balie loopt. "Zuster Joy, kunt u mijn pokemon weer oplappen?" vraagt ze. Kiki loopt Matyl achterna en vraagt hetzelfde. "Natuurlijk." antwoordt zuster Joy en ze neemt de pokemon aan. "Jullie kunnen ze over een uurtje weer ophalen." zegt ze tegen de twee meiden. "Dank u wel." zeggen ze tegelijk en ze lopen naar buiten. "Zin om te lunchen?" vraagt Kiki aan Matyl. "Graag, ik stik van de honger." zegt Matyl. De twee meiden lopen in de richting van een restaurant. "Zozo, ben je toch op reis?" horen Kiki en Matyl iemand zeggen. Ze draaien zich om en zien Dana staan. "Oh hey Dana. Wat is het toch leuk om je weer te zien." zegt Kiki sarcastisch. "En wie mag je loser vriend wel niet zijn?" vraagt ze. "Mijn naam is Matyl. Klinkt een stuk beter dan Dana." zegt Matyl koel tegen haar. "Weet je, ik ga mijn tijd niet verspillen hier." zegt Dana verwaand en ze loopt weg. "Grrr, ik kan dat kreng niet uitstaan." zegt Kiki kwaad. "Wie was dat eigenlijk?" vraagt Matyl aan haar. "Ik moest vroeger van mijn moeder met haar omgaan en we hebben altijd al een hekel aan elkaar gehad. Zo hebben Dana en ik elkaar ontmoet." vertelt Kiki. Dan komen ze aan bij een restaurantje en ze gaan eten. Erna lopen de twee meiden terug naar het Pokemon Center om hun pokemon op te halen. "Ze zijn weer helemaal gezond hoor." zegt zuster Joy tegen hun. "Dank u wel zuster." zeggen de twee meiden en dan vraagt Matyl: "Zuster Joy, weet u toevallig waar er een pokemon wedstrijd is hier in de buurt?" "In Violet City. Daar is een pokemon wedstrijd en een pokemon gym." "Thanks, zuster Joy." zegt Matyl tegen haar. Dan lopen de twee meiden naar buiten en gaan op weg naar Violet City.
Reageer (2)
Mijn plaatjes zoek ik op google door in te tikken pokemon trainer girls/boys of door het zelfde in te tikken op de site van deviantart. Mijn rode Gyarados in Heartgold is ook mijn sterkste en mijn favo watertype is Kingdra.
1 decennium geledenik vind het ech een super leuk plaatje! waar heb je die gevonden?? *puppyogen*
1 decennium geledenen waterpokemon zijn opzich niet fout ookal hou dik het meestal bij mijn starter. dat is altijd de watertype behalve in jotho(cyndaquil) en sinnoh (chimchar want monferno en infernape zijn baas!)
in Red had ik een magikarp getraind en geevenlueert in gyarados. hij was echt een van de beste van mijn team. hij had ook thunder(of thunderbolt) dus ik kon iedereen verslaan(cool)
en swampert is AWESOME!!!! electrictypes hebben gewoon geen zin tegen hem. hoe gaaf is dat!!! ik kies ALTIJD mudkip als starter in mijn emerald spel