Chapter 12
Het was zaterdagochtend. Vanavond ging ik naar het Justin Bieber concert. Ik fietste naar Justin toe. Hij wou nog wat liedjes voor me oefenen hij zong "I would, Beauty and the Beat, All around the world en nog een paar". Hij zong zo mooi!
Om half 4 moest Justin opweg richting Arhnem. Ik ging pas op 6 uur.
In de auto opweg naar het Arhnem kon Anouc niet stil zitten, ze was helemaal hyper. OMG ik ga Justin straks zien OMG. Zo ging het de hele tijd door. Ik werd er gek van. In het stadion was het erg druk! Om half 8 hadden we onze plekjes gevonden en we zaten te wachten. Anouc had in haar ene hand haar mobiel en in haar andere hand haar videocamera. Ze wou het hele concert filmen, en zoveel foto's maken als nodig was.
Daar kwam Justin het podium op. Hij leek zo anders dan toen hij bij mij was. Veel meer opgefokt. Hij begon zijn concert met zijn eerste liedje Baby. Het hele stadion zong mee "Baby Baby Baby ooooohhh" Het dreunde eraf. Daarna kwamen er nog vele liedjes. Anouc was helemaal door haar dolle heen en viel zowat flauw, volgens mij. Toen kwam het liedje One les lonly girl. Hij moest iemand naar voren roepen zei hij. "Lieke de Wit uit vak 102 moet naar voren komen" Anouc zei "OMG LIEKE DAT BEN JIJ GA GA GA GA GA! Maar er was al een meisje bij het podium. " Dat is niet de juiste sorry" zei Justin de bewakers haalde het meisje weg. En ik rende zo snel mogelijk naar beneden richting het podium. De bewakers vroegen aan Justin "Is dit het goede meisje?" Justin knikte. Hij hielp me het podium op en fluisterde in mijn oor. "I Love you" Hij begon het liedje One Less Lonely girl voor me te zingen en keek me heel intens aan. Vanaf het podium zag ik Anouc helemaal tekeer gaan op de tribune. Ik was gewoon Justin's One Less Lonely girl dat had ik dus echt niet verwacht. Het liedje stopte en Justin keek me aan. Langzaam kwamen onze gezichten dichter bij elkaar. Ik voelde zijn lippen. We zoende. JUSTIN EN IK WAREN AAN HET ZOENEN. Het hele stadion keek ons aan maar dat kon me niks schelen. Er werden veel foto's gemaakt. Justin trok terug en zong het liedje nog een keertje voor me! Hij vroeg of ik hier wou blijven zitten ik zei "Ja maar dan moet Anouc ook hierheen komen" De bewakers haalde Anouc op en Anouc kon het gewoon niet laten om te gillen. Ik zei "Anouc nou stil anders moet je weer terug" en dat deed ze. Na het optreden moest Justin nog naar de Meet & Greet kamer. Ik mocht mee en Anouc ook. Wat konden die fans zich aanstellen man he! Justin keek me soms ook aan van wat een gek! Een meisje vroeg " Is dat jouw vriendinnetje?" Justin antwoorde "Ja" Anouc zei" OMG je hebt met Justin Bieber aaah!"
Er zijn nog geen reacties.