Hier nog een deel. Ik wil graag weten wat jullie van mijn verhaal vinden.

Justin stond om kwart voor 8 al voor de deur! Ik liep zo snel als ik kon naar buiten en zei: "Je bent een beetje vroeg maar maakt niet uit" "Dan is het misschien ietsje minder druk, dan wordt ik minder snel herkend." zei Justin. We reden weg richting school. Onderweg vroeg Justin "Heb jij eigelijk een vriendje?" "Nee" antwoorde ik. Toen was het stil. "Hoezo?" vroeg ik. "Nou het kon toch dat z'on mooie lieve zorgzame meid als jij een vriendje had?" Ik bloosde heel erg. Bij school zette hij me af. Hij was niet te herkennen hij had een rare hoed opgezet, een dikke jas aangetrokken en rimpels getekend. Goed vermomt dus. Eva een hele goede vriendin van me ze kwam meteen naar me toe, ik had haar lang niet meer gezien want vorige week was ze niet op school i.v.m het overlijden van een tante uit Indonesië dus daar moest ze toen helemaal heen. Ze kwam meteen naar me toen en knuffelde me. Justin reed ondertussen gauw weg. Eva vroeg gelukkig niks. "Hoe was het in Indonesie?" "Goed maar de begrafenis was wel verdrietig, maar het land zelf is best wel mooi, maar je gaat mij nu uitleggen hoe je aan die gebroken arm komt". zei Eva. "Nou ik fietste naar school en ik lette niet erg goed op in de bocht en toen reed er een auto tegen mij aan, die reed vervolgens door. En toen ik wakker werd was ik in het ziekenhuis. Ze wouden me daar eventjes houden voor controle, maar gelukkig had ik alleen mijn arm gebroken. Het had veel erger kunnen aflopen, ze zijn nog opzoek naar de bestuurder." De bel ging we liepen naar A8. We hadden mentor uur. Natuurlijk mijn mentor vroeg ook weer wat er gebeurd was, ik legde het snel uit zodat we verder konden met de les. In de pauze gingen Lisa, Eva en ik naar buiten toe. Ze schrefen hun namen op mijn gips, en vroegen wie er al opgeschreven had. "Geheim" zei ik. En ik begon snel over iets anders te praten. Lisa had het dus weer over One Direction, kon ze nou niet een keertje ophouden. Eva en ik liepen snel naar binnen en Lisa bleef buiten en ging naar haar Directionervriendinnetjes toe. Héhé eindelijk van dat One Direction gezeur af. Eva en ik hadden het over vanalles.

Om kwart over 2 was ik uit. Justin kwam me ophalen en had zich weer vermomd. Ik mocht van hem best een vriendin meenemen die wou hij ook wel bij mij thuis afzetten. Ik nam Eva mee naar huis. We stapte in de auto. En ze zei gewoon Hallo tegen Justin in vermoming. Toen Justin ons thuis afzette en weer wegreed. Vroeg Eva meteen " Wie was dat?" "Oh gewoon een buurman van me, want mijn ouders hadden geen tijd om me weg te brengen" Ze antwoorde gewoon met oke. We hadden het over jongens terwijl we huiswerk maakten, Eva vroeg " welke jongen vind jij leul?" "Justin Bieber"zei ik. "Ohja hij volgde jouw op twitter he?, haha denk je daarom dat hij ook op jouw is?" "Nee maar gewoon ik vind hem leuk en jij?" " Ik ben op Nick, hij is nederlands maar woont in Indonesië".
Om 5 uur ging Eva weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen