Vijftien minuten later kwam ze thuis. Onze lieve Bethanie.
“El ik ben thuis!” gilde ze vrolijk. Ze huppelde de keuken in. Volgens mij was ze blind want ze zag Harry niet zitten. “Oh hey Niall, wat doe jij hier?” lachtte ze.
“Ben je dronken, Beth?” grinnikte hij.
“Nee alleen heel verliefd.” Goede aanpak, Bethanie.
“Op wie?” vroeg Harry. Ze draaide zich om en in één keer was haar vrolijke humeur verdwenen. Ze keek mijn kant op, maar ik haalde mijn schouders op. Langzaam kwam ik in beweging en trok Niall mee naar de achtertuin. “Dat wordt ruzie.” Niall wreef even in zijn handen. Het was koud voor de tijd van het jaar. Morgen was de eerste lentedag, en natuurlijk mijn verjaardag, maar het weer werkte niet echt mee.
Ik haalde een sigaret uit het pakje en klemde het tussen mijn lippen. “Rook jij?” Niall keek me met grote ogen aan.
“Nee.” Antwoordde ik sarcastisch. Ik haalde een aansteker uit mijn zak en stak de sigaret aan. Ik nam een trekje.
“Waarom doe je eigenlijk zo tegen Harry, mis je hem soms?” De vraag kwam zo direct dat ik geen antwoord wist. Ik haalde simpel mijn schouders op, maar dat was blijkbaar niet het goede antwoord. “Wees nou eerlijk.” Drong hij aan.
“Oke, ik mis hem verschrikkelijk.” Het was eruit voor dat ik er erg in had. Ik voelde hoe mijn wangen begonnen te gloeien, iets wat veel te snel gebeurde. “Someone likes curls!” Kermde Niall.
“Niall hou je mond. Harry is mijn type helemaal niet.” Ik gaf hem een tikje op zijn neus. Hij grinnikte even, en liep richting de achterdeur. Zijn honingblonde haar lichtte op in de zon.

Ik schrok wakker door getril van mijn telefoon. Ik vervloekte het soms om geen diepe slaper te zijn. Één geluidje, en ik schrok wakker. Ik grisde mijn witte iPhone van het nachtkastje en zag tot mijn verbazing dat ik drie nieuwe smsjes had. Een smsje van Adam, een smsje van Paige en een smsje van een onbekend nummer. Eerst opende ik het smsje van Adam, mijn beste vriend uit Holmes Chapel.


Happy b-day babe! Morgen avond om zes uur drinken we erop, at my place! Xx Adam
Ik glimlachte bij de gedachte dat ik Adam na een lange tijd weer zou zien. Toen opende ik het smsje van Paige.

Ellie gefeliciteerd honey!! 1000 kusjes en ik zie je morgen bij Adam ;) x
Ik grinnikte even zacht. Ik had echt de beste vrienden in de wereld. Nieuwsgierig opende ik het laatste smsje.

Hey, je zal wel denken wie smst er nou rond zo’n rare tijd; ik dus. Ik wou even laten weten dat ik je mis .x Harry
Irritant joch, zo moeilijk was het toch niet om een smsje naar de goede Darkwoods te sturen?

Hi Harry, dat smsje was zeker bedoeld voor Beth, ik zal het doorgeven. Ellie.
Ik vergrendelde mijn telefoon en sloot mijn ogen.


Ik ben echt blij dat mensen mijn story lezen woeeeh!
Dat had ik namelijk nooit gedacht :')
PS: het meisje in de gif is Bethanie!
x Gemma

Reageer (1)

  • Peperoni

    Snel verder! ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen