Chapter twelve
Ik word wakker met een raar gevoel. Ik heb het gevoel dat ik moet overgeven dus haast me naar de badkamer. En ja hoor, mijn braaksel valt in de wc. Ik stap onder de douche en was mijn haar. Ik ben altijd zo vies van overgeef dus was ik me heel goed. Ik droog me af en doe mijn mijn nieuwe kleding aan. Ook maak ik me mooi op. Ik vind het setje zo mooi en maak een paar fotos. Ik neem de ene pose na de andere aan.
Ik besluit langs de apotheek te gaan als ik nog steeds niet ongesteld ben. Het is nu al 3 dagen geleden dat ik op voor het laatst op de weegschaal ging staan dus besluit ik weer te gaan. Fack, 1 kilo bovenop die 2 kilo van de vorige keer. Ik zou toch niet zwanger zijn? Ik haast me naar de apotheek om een zwangerschapstest te kopen. Ik koop de duurste voor het allerbeste resultaat. Ik voel de test door mijn tas branden als ik de villa weer in loop. Ik loop meteen door naar de badkamer en volg de gebruiksaanwijzing. Ik sluit mijn ogen en wacht even. positief. Fack it. Ik ben zwanger. Van Harry, dat weet ik in ieder geval zeker want het was mijn eerste keer. Maar Harry had toch een condoom om. Ik heb het er zelf nog om heen gedaan . Er moet een gaatje in het condoom hebben gezeten. Ik begin te huilen. Ik ben nog zo jong. Ik wil nu nog geen kinderen.
Hoe moet ik dit Harry gaan vertellen? Er word op de deur geklopt. 'Mag ik binnenkomen' vraagt de stem van Elanor. Ik zeg dat het mag en open de deur. Elanor kijkt me aan als ze de zwangerschapstest ziet. 'B ben je zwanger?' vraagt ze. Ik barst in een luid gehuil uit. Elanor troost me. Ik vraag aan haar hoe ik het Harry het beste vertellen kan..
Reageer (2)
V E R D E R !
1 decennium geledenVEDER!
1 decennium geledenx