Foto bij 029- Ella

Lieffies!!! Nog een hoofdstuk omdat jullie zo een schatten zijn!! Ik weet het, wat is er met Niall? Allemaal benieuwd, hé? Goed zo! :)
Veel plezier met dit hoofdstukje !

Ps: bovenstaande foto is mijn bureaubladachtergrond :) cool he? ;)

‘Hi babe’, Liam drukt een zoen op mijn mond en komt binnen. Hij heeft een zak mee. ‘What do you have there?’ ‘Some clothes.’ ‘Oh yeah. I forgot. You can give them here.’ ‘I can put them away myself.’ ‘Okay, how was it by Niall?’ ‘Good. How was Harry?’ ‘Good. I’m happy I invited him. If I was alone when my dad called, I wouldn’t know what to do.’ ‘Your dad called me last night.’ ‘Why?’ ‘Because he knew you would blame yourself.’ ‘I’m the reason, Liam. No matter how you turns it.’ ‘Nobody said that, Ella.’ ‘If I wasn’t here, then they wouldn’t get married. They would marry the true one and live happily ever after.’ ‘But then they wouldn’t have you. I wouldn’t have you.’ ‘Live is too difficult for me.’ ‘We will work this out, Ella. You and me, together.’ ‘I love you, Liam.’ Ik geef hem een zoen en wacht tot hij zijn armen stevig om me heen slaat. Dan leg ik mijn hoofd op zijn borst. ‘Don’t you have to work today?’ ‘I have to start at 9 am.’ ‘It’s 8:30.’ ‘Then I still have 15 minutes’, ik druk nog een zoen op zijn lippen en zet me aan tafel. Ik eet nog een boterham en dan begint mijn gsm te piepen. “Ella, ik hoorde het nieuws van je vader. Zo erg! Maar Ella, zet uit je hoofd dat het jouw schuld is. En wat is er met Niall. Je pa zei dat hij een probleem met je heeft. Wat is er gebeurd? Mijn brief is al gepost, ik hoop dat je hem snel krijg want ik heb je veel te vertellen! X” Ik wil terugsturen als Liam achter me komt staan. ‘What’s going on?’ ‘Jasmien texted me.’ ‘About the divorce?’ ‘Yes, here read.’ Ik geef hem de gsm. ‘Ella? I don’t understand it.’ ‘Oh, right. You can’t speak Dutch. Give here.’ Ik neem mijn gsm en begin te vertalen. ‘You see? Don’t blame yourself!’ ‘Shut up’, lach ik en ik antwoord Jasmiens sms’je. “Het is mijn schuld, Jasm. Hoe je het ook bekijkt. Niall? Ik weet niet wat daarmee gevangen. Echt waar. ‘K ben benieuwd naar je brief! ‘K mis je , meissie! X”. ‘Liam, I have to go. Love you!’ Ik geef hem een zoen en vertrek naar de winkel. Ik passeer een krantenwinkeltje en de covers trekken mijn aandacht. Foto’s van mij, Liam en Harry. Meestal Harry en ik. In de zoo, voor het restaurantje waar ik met Elouise had afgesproken, aan mijn appartement… Ze vragen zich dan ook allemaal dingen af. Ik trek mijn schouders op en loop door. Als ik binnenkom, word ik meteen overstelpt met knuffels van Molly. ‘Hi Ella, ready for your first day?’ ‘Yes, totally!’ Ik zet mijn vriendelijke glimlach op en ga achter de kassa staan. Molly en ik hebben dat zo afgesproken. Ik de kassa en zij de winkel. Na een tijdje komt er een gezinnetje binnen. Het is een Nederlands of Belgisch gezin want ik hoor meteen de dochter al smeken. ‘Mams, dat topje!’ ‘Ja, vraag het aan een verkoopster.’ ‘Kun jij dat niet doen?’ ‘Leer je Engels nu we hier zijn. Je hebt het nodig.’ Ik lach en meteen kijkt de moeder naar mij, gevolgd door de rest van het gezin. ‘Spreekt u Nederlands?’ ‘Ja.’ ‘Kijk Sara, je hebt geluk.’ ‘Heeft u dit topje in een kleinere maat?’ ‘Wacht, ik vraag het even. Molly?’ Meteen komt Molly van vanachteren tevoorschijn. ‘Do we have that in a smaller size?’ ‘I’ll look. Wait a moment.’ Ik glimlach eens naar de moeder en verward naar de dochter. Ze staart me aan en tikt met haar vingers. Ik word er zenuwachtig van. ‘Bent u Ella?’ ‘Ja…hoe weet je dat?’ vraag ik verbaasd. ‘Ik zag je op tv en in tijdschriften. Ik ben namelijk een directioner.’ ‘Ah zo… Ja, inderdaad. Ik ben het.’ ‘Is het waar wat ze zeggen?’ ‘Wat zeggen ze dan?’ Maar dan verstoort Molly het gesprek. ‘No, that’s the smallest left.’ Sara trekt haar schouders op en vraagt verder. ‘Van Harry en jij?’ ‘Wat zeggen ze van Harry en mij?’ ‘Dat jullie elkaar veel zien en dat jullie veel op date gaan. Zonder dat Liam het weet.’ ‘Nee, tuurlijk niet.’ ‘Maar de foto’s dan?’ ‘Zijn echt. Van uitstapjes van Harry en mij. Als beste vrienden.’ ‘Ahn zo…’ ‘Ja. Ik zou Liam zoiets nooit aandoen.’ ‘Mag ik dan met je op de foto?’ ‘’Natuurlijk!’ We poseren voor de foto en dan shopt ze verder. ‘Good start’, fluistert Molly als ze passeert.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen