Chapter eleven
Van een afstand staan Perrie Elanor en ik te kijken naar de dates van Niall en Liam. Niall geeft zijn meisje een kusje op haar wang en Liam geeft haar een plechtige hand. Dat beloofd wat. Zodra Liam en Niall weglopen bij hun dates lopen we gauw de andere kant op. Even later gaan we richting de meisjes. Van het gezicht van de blondine is te lezen wat ze ervan vond. Een glimlach van oor tot oor. De brunette beseft geloof ik nog niet zo goed wat er nu allemaal is gebeurd en kijkt dromerig voor zich uit. 'Het concert is nu twee weken geleden maar nog steeds weet ik precies hoe het ging. ik daar op dat podium een date krijgen met Niall' zegt de blondine. Ik kijk naar haar. Ze is eigenlijk best knap. Ik snap het als Niall wel iets in haar ziet. Ik word in een keer erg misselijk. Ik zeg even tegen de dames dat ik naar het toilet moet. Ik ben net op tijd bij het toilet als ik moet over geven. Ik spoel het braaksel door het toilet en ga voor de spiegel staan. Ik zie een beetje witjes. Ik heb al een tijdje niks gedronken en drink wat water uit de kraan. Snel neem ik een kauwgompje en loop weer terug naar Perrie en Elanor. Wanneer ik buiten kom zie ik dat de dates van Niall en Liam weg gegaan zijn. 'Ik moest net overgeven' zeg ik tegen de meiden. Perrie trekt een vies gezicht en Elanor vraagt of het wel goed gaat. 'Het gaat prima, ik ben alleen een beetje misselijk. Laten we terug naar de villa gaan' zeg ik tegen hen.
Ik gil tegen de taxi chauffeur dat hij even moet stoppen. Zodra ik de taxi uit stap moet ik weer overgeven. Na een kauwgompje in mijn mond te hebben gedaan stap ik de taxi weer in. 'Gaat het wel?' vraagt Elanor bezorgd. 'Ik voel me niet lekker' deel ik mee en de taxi reis gaat verder.
Bij de villa ga ik op bed liggen en stop mijn oortjes in mijn oren. Weer kies ik een playlist met hardstyle en even later dendert de muziek door de oortjes.
Ik word de volgende ochtend pas wakker en besef dat ik heel lang geslapen heb. Harry ligt naast me te snurken en ik besluit een ontbijtje op bed te maken. Als ik terug kom zit Harry zijn timeline van twitter te bekijken. Hij kijkt blij als ik binnen kom met zijn favoriete ontbijt. Ik geef hem een kusje en kleed me daarna om.
Zodra ik mijn schone ondergoed aan heb getrokken ga ik op de weegschaal staan. 2 Kilo erbij. Hoe kan dat? Ik heb de laatste tijd helemaal niet veel gegeten. Ik kijk naar mijn buik. Echt dikker zie ik er ook niet uit. Ik besluit vandaag te gaan shoppen om nieuwe schoenen te halen. En ik pak mijn tas vast in. Ik moet ook elk moment ongesteld worden dus stop ik ook een paar tampons in mijn tas. Voor de zekerheid neem ik ook wat maandverband mee en bel de taxi.
Reageer (4)
Ga verder ooh ik word Abbo
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenSnelverder!!!! Het is echt een topverhaal!!
1 decennium geledenAnneloes ?
1 decennium geledenPLEASE GA VEDER!
x