19
"Changé." riep Liam. En draaide me om, en danste vervolgens verder met mij. "Dankje, dat was op het nippertje." fluisterde ik. "Ik weet dat je er nog niet klaar voor bent, beloof me wel dat je morgen met hem praat." zei Liam.
"Beloofd." zei ik. We hadden een zeer leuke avond en gingen rond 4 uur 's nachts naar huis. Iedereen was nog redelijk nuchter, het was niet zo erg als de nacht ervoor. Liam was nog compleet nuchter dus ging hij ook achter het stuur zitten.
Hij zette iedereen veilig thuis af. En ging dan zelf ook naar huis. "Kom broertje slapen." zei ik en nam Harry mee naar de slaapkamer. Ik besloot om bij Harry te slapen. Als we wakker werden om 14 uur voelden we ons redelijk goed.
We aten direct al een botherham en soep. "Ik ga dan even bij Niall langs." zei ik tegen Harry. "Ga je eindelijk gaan praten?" vroeg hij. "Ja, ik heb het beloofd aan Liam." zei ik en nam een slok van mijn soep.
"Au, die is warm." zei ik. "Logisch, ik heb liever warme soep dan koude, zorg dat je je tong niet te zwaar verbrand. Sebiet kan je niet meer kussen met Niall." zei Harry en begon te lachen. Ik nam een slok van mijn water. "Pestkop." zei ik en gooide wat water over hem. "Dat is nat." zeurde Harry. "Logisch, ik heb liever nat water dan droog." zei ik om Harry te plagen.
"Wat zijn we grappig vandaag." zei Harry en sloeg op mijn poep. "Altijd broer, altijd." zei ik en lachte even. Ik ging me klaarmaken en vertrok dan naar Niall.
Ik stond aan de deur en hij deed open. "Wat brengt jou hier schoonheid?" vroeg Niall. "We moeten praten." zei ik doodserieus en liep naar binnen. "Eindelijk, ik dacht dat er nooit wat ging van komen." antwoorde Niall en gaf me een glas cola.
"Dankje, nou het zit zo-" ik kon mijn zin niet afmaken want Niall onderbrak me. "Je bent verliefd op me." zei Niall.
Ik zuchte. "Ja." zei ik stil. "En ik ook op jou." zei Niall. "Ja- wat?" zei ik verbaast. "Je hebt me wel verstaan." zei Niall.
"Je bent ook op mij." zei ik nu super blij. "Ja, natuurlijk. Je bent een super meisje. Ik voel al iets speciaal voor je sinds we beste vrienden werden." zei hij. "Maar dat was 2 jaar geleden, waarom heb je nooit iets gezegd." zei ik.
"Dezelfde reden waarom jij dit gesprek zolang ontweek. Ik wou de vriendschap niet verbreken. Toen je me over die jongen vertelde brak mijn hart. Maar toen je 's nachts aan mijn bed stond en het vertelde over je gevoelens voor mij was ik zo blij maar ik wou je respecteren en je tijd geven." zei Niall.
"Dat is lief." zei ik. Ik schoof wat dichter bij Niall die ook hetzelfde deed.
Hij boog voorover. Onze lippen waren heel dichtbij elkaar.
Reageer (3)
Awwwwwww!
1 decennium geledenAaaaaaaaw!!
1 decennium geledenIk ging van 17 naar 19.
1 decennium geleden