Foto bij 18

"Kom eens hier liefje." zei Niall op een zatte toon. "Nee, drink maar gewoon je drankje." zei ik. "Kom eens hier." zei Harry die nog altijd op de grond lag.
Ik ging naast hem op de grond zitten. Hoe legde zijn arm over mijn schouder. "Weet je zusje, jij en Niall hebben gekust gisteren." zei Harry serieus. "Wat echt?Ben je serieus?" vroeg ik. "Nee." zei Harry en schoot in de lach.
Ik nam een kussen uit de zetel en begon Harry te slaan. "Haha, je had je gezicht moeten zien." proeste Harry er tussen door. Ik stopte en moest even op adem komen. Ik stelde me terug recht en wreef door Harry zijn krullen.
"Hey, mijn mooie haren." protesteerde Harry. "Kom we gaan ons allemaal klaarmaken." zei ik. "Komaan de eerste nu naar de badkamer. 1,2. 1,2. Hupla."
Ik trok Niall recht en bracht hem naar de badkamer. "Ik verwacht dat je binnen een 20 minuten klaar bent." zei ik. "Ai ai, kapitein." zei Niall.
Achter ongeveer 2 uur was iedereen klaar. Het was al namiddag. We aten allemaal een boterham en gingen dan even in het stad rondlopen. Ver geraakten we niet want fans wouden constant foto's trekken. Het werd al laat en we gingen naar Nando's om nog wat kleins te eten voor we naar funky buddha gingen.
We stapten in de auto en reden naar de club. Er was direct al een plezant sfeer in de auto. We gingen naar binnen en er werden onmiddelijk foto's gemaakt. "Die papz zijn overal." zei ik wat geïriteerd. "Welkom in ons dagelijks leven." zeiden de jongens.
We liepen naar binnen en ik ging even terug naar buiten om Jessica te halen, die stond te poseren voor de camera's. "Woehoee, bye mijn lieve schatten." riep ze. "Doe normaal sebiet kom je nog op tv als de gestoorde vriendin van Yardéna Styles." zei ik terwijl ik haar naar binnen sleurde.
"Louis hou haar in de gaten." zei ik en stopte haar in Louis zijn armen. "Hey mooie jongen." zei ze en sloeg haar armen rond zijn nek en begon te dansen. Het was juist een slow.
"Wil je met me dansen?" vroeg Niall. "Ja, heel graag zelf." zei ik terwijl hij me al vastnam. Mijn armen lagen rond zijn nek en hij hield me vast bij mijn heupen. Ik keek even naar Jessica en zag haar kussen met Louis. Niall draaide me rond en liet me in zijn armen vallen.
Ik keek even in zijn ogen. En hij bracht me weer recht. "Je bent een goede danser." fluisterde ik in zijn oor. "Je bent ook best wel goed." antwoorde hij. "Best wel?" vroeg ik.
Niall schoot in de lach en danste verder met me. "Nou, ik wil het toch eens hebben over die nacht bij jou thuis als je op de kamer kwam, en eigenlijk je gevoelens voor mij opbiechte." zei Niall. Mijn kaken werden nu compleet rood en ik wist niet wat ik moest zeggen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen