Foto bij 17

Zayn lag te slapen op de grond. Jessica lag in het kattenmandje. Louis lag over de zetel. Harry lag naast onze kat. Niall lag in de zetel en ik was nog wakker. Liam was de enige die nog nuchter was. Hij was alle glaasjes aan het afwassen en droogde ze af en zetten ze in de kast.
"Je bent zo sexy als je afwast." zei ik tegen Liam. "Doe normaal, je bent zat kom ik steek je in bed de rest kan zo blijven liggen." zei Liam tegen mij.
"Ok knapperd, kom je bij mij slapen." zei ik tegen Liam en sprong in zijn armen. Liam droeg me naar mijn kamer. Ik was ondertussen al aan het slapen. Hij legde me in bed en dekte me met mijn deken. Liam ging in Harry zijn bed slapen.
De volgende morgen werd ik wakker met een enorme kater. Ik ging naar beneden en zag 6 glaasjes klaarstaan. "Ik denk dat je dit wel nodig hebt, drink maar op." zei Liam die al wakker was en ook al volledig gewassen.
"Wat is het?" vroeg ik. "Een recept van mijn moeder, tschijnt dat het werkt tegen katers." zei Liam.
Ik keek even naar de living en zag de rest nog altijd op de zelfde plaatsen lag als gisterennacht. Ik dronk het glaasje leeg. Ging naar mijn kamer en nam mijn toeter.
*TOEETT* Louis viel van de zetel. En de anderen bedekte hun oren.
"Ben je gek geworden!" riep Zayn. "Auw mijn nek." kreunde Jessica. "Ja slaap anders eens in de kattenmand." zei ik. "Au." hoorde ik Louis kreunen van achter de zetel.
Hij stelde hem recht maar viel terug neer naast Harry. "Ik drink nooit meer." hoorde ik Niall jammeren. "Dan zal het vanavond een saaie avond worden, we gaan naar funky buddha." zei ik. "Achter vanavond dan." antwoorde Niall
*DINNG DDOONG* "Zet dat ding uit!" riep Harry. "Het is de bel, kieken." zei ik. En stapte over Louis en Harry heen.
"Dat is vast Andy." zei Liam. "Hey Andy!" zei ik. "Hi, kleine meid, wow wat is er hier gebeurt." zei Andy. "Wel gisteren is het wat uit de hand gelopen." zei ik. "Waarom ben jij nuchter." vroeg Andy.
"Liam heeft me een drankje gegeven." zei ik. "Kom we geven deze zatlappen ook dat drankje, dan zijn ze binnen een kwartiertje beter." Ik ging naar de keuken met Liam en we namen de glazen en gaven het aan de rest.
"Ieuw, dit is vuil." zei Louis. "Ja, maar het helpt." zei Liam. "Ja, ik ben er helemaal bovenop." zei ik vrolijk. "Jij hebt wel in je bed geslapen." zei Jess.
"Zeur niet, en drink het op." zei ik en ging helpen bij Jessica om het haar te laten doorslikken.
"Eughhh." proeste Jessica. "Niet uitspugen, doorslikken, ik heb geen zin om te kuisen." zei ik vlug. De anderen begonnen te lachen en Jessica slikte het door.
"Je zal me dankbaar zijn." zei ik tegen haar en gaf een kus op haar hoofd, en hielp haar uit de mand.
Niall was precies nog wat zat en begon vreemd te doen.

Reageer (3)

  • AnkePayne

    snel verder!!! (H)

    1 decennium geleden
  • CEHoran

    Snel verder.

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Ouuhhnnnnnnnnn Niall? Die is waarschijnlijk allergisch aan iets van het drankje ofzo ahahhah (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen