{4} Reaping - Jordan Moonshine
oef, het was niet Jaydan! gelukkig was het niet Jaydan, de broer van Joyce.
"kom maar, jongen" hoorde ik Effie zeggen. Ik zie een jongen naar voren stappen, en ik besef dat het de jongen was die me
al eens een mantel had gegeven. Hij heette dus Orlando. hij is tribuut voor district 12.
ik zag hem met een bange, en serieuze blik naar voren stappen.
"En Nu de meisjes!" hoor ik Effie tevreden zeggen. ze stapte naar de meisjesbol, en stak haar hand tevreden in de bol,
ze begon wat te rommelen, en nam een briefje van vanonder... "Ow, ik kan de voornaam niet zo goed lezen...." zegt ze dan.
"de achternaam is Moonshine" zegt ze dan. nee. dit kon niet waar zijn. "Lora Moonshine!!!!" roept ze. "Of nee, het is niet Lora, het is een J van voren, en een N van achter. "Jordan Moonshine!!!!" roept ze dan. bang staar ik naar voren, en ik hoop dat niemand naar me kijkt.
"Jordan Moonshine?" hoor ik nog een keer. "Hier is ze!" hoor ik. Nee, het is de irritante jongen waar Jayan zoveel boel mee heeft.
"Zo, meisje, kom maar naar voren!" zegt Effie dan. Langzaam ga ik de trappen op, en ik kom ook op het podium.
"De tributen uit district 12 zijn Jordan Moonshine en Orlando Lumberjack!" schreeuwde Effie tevreden.
"Geef elkaar een hand." zegt Effie. ik gehoorzaam, en Orlando geeft me een stevige, vriendschappelijke hand.
Of is het net iets meer dan Vriendschappelijk? "Kom maar mee, tributen." zegt Effie weer, en we lopen naar een deur.
Waarom ik, Waarom ik? ik kijk nog even achter me, en ik zie Lora, samen met een klein jongentje dat goed op Orlando lijkt staan tranen.
"Je mag nog even afscheid nemen van je familie." zegt Effie.
ik zie Lora al op me afkomen, ik geef haar een knuffel
"Niet dood gaan..." begint ze. "Nee, ik beloof dat ik terug zal komen." zeg ik al wat meer op mijn gemak.
"Ik duim voor je, zussie." zegt ze dan. "Ik ook voor jou." zeg ik met een glimlach.
Ik zie Orlando zijn kleine broer omhelzen, en ik zie dat hij een soort houten voorwerpje krijgt van zijn broers.
daarna gaan we naar de trein, en ik ga gaan slapen. het was een vermoeiende dag.
Er zijn nog geen reacties.