16
Ik hoopte dat hij gewoon wat lag te woelen maar nee hij was wakker. "Wat zei je?" vroeg hij. "Niets ik vroeg of je nog wakker was." zei ik snel en probeerde terug naar mijn kamer te gaan.
"Wacht, je zei nog iets. Ben ik de jongen waar je verliefd op bent?" vroeg Niall. "Als je het hebt verstaan waarom vraag je het dan." zei ik. "Dit wou je me al de hele tijd vertellen, maar je durfde niet." zei Niall. "Ja, ik ga terug naar mijn kamer. Slaapwel." zei ik en ging zo vlug mogelijk naar mijn kamer.
"Wacht." hoorde ik hem nog fluisteren. Maar ik luisterde niet en ging gewoon naar mijn kamer. 'S ochtends was ik al weer vroeg wakker. Ik ging naar Harry zijn kamer maakte hem wakker en vertelde alles wat er gisteren was gebeurt.
"Niall weet het." vroeg hij nieuwsgierig. "En wat zei hij." vroeg hij. "Ik heb niet geluisterd en ben gewoon naar mijn kamer gegaan. Ik durfde niet luisteren naar zijn antwoord." zei ik.
De dag vloog voorbij en ik en Niall hebben het er niet meer over gehad.
We waren nu al 3 dagen verder en Niall was weer helemaal de oude, zijn wonde was al goed genezen en hij had niet zoveel rust meer nodig.
Harry verklaarde me nog altijd gek dat ik nog niet met Niall had gesproken over mijn gevoelens, maar ik kon er best wel goed met omgaan. Er was niks veranderd tussen ons en we deden nog altijd zot samen en keken naar films. Vandaag was de laatste avond dat Niall bleef slapen.
"Dus morgen slaap je weer thuis." zei ik wat teleurgesteld. "Ja, ik zal al die verwennerij wel missen." zei hij en gaf me een knipoog. Ik lachte even. "Ik wil je bij jou thuis ook wel komen verzorgen hoor." zei ik en schoot in de lach.
"Dat is ook een goed idee." zei Niall lachend. "Paul en de band komen vandaag even langs, om te kijken hoe het gaat met jou." zei Harry tegen Niall. "Komen de boys ook?" vroeg Niall. *ding dong* "Die zijn er net." zei Harry en begon te lachen.
Ik deed de deur open en liet Louis, Liam en Zayn binnen. "Hoe gaat het met onze Ierse danser?" zei Zayn. "Fantastisch." zei Niall en begon een Iers dansje te placeren. En deed dan zijn bekende Horan jump. "Voorzichtig." zei Liam bezorgd.
"Ja papa." zei Niall. Een uur later kwamen Paul, de band, Jessica, Lou en Lux ook toe. Het werd heel gezellig en er werd veel gepraat en gelachen.
Mijn ouders waren deze keer voor een week weg naar Glasglow. Dit zou een fantastische week worden. Morgen gingen we dan eindelijk naar funky buddha.
Paul, Lux en Lou gingen vroeg weg. En dat was het moment dat er drank werd bovengehaald. We speelden spelletjes en dronken veel shots. De band vertrok ook naar huis. En wij deden nog voort, al gauw waren we allemaal zat.
Reageer (2)
SUKKEL. JULLIE ZIJN VOOR ELKAAR BESTEMD SNAP JE DAT NIET?
1 decennium geledenWHuuuuuuuuuuuuut? Njah.. Als je verliefd bent, dan ben je bang voor een afwijzing ;d Maar OMG Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy? :o
1 decennium geleden