15
"Wil je even gaan wandelen?" vroeg Jessica aan mij. "Ja." zei ik en liep snel naar mijn kamer om mijn jas te gaan halen.
"Wij gaan naar huis, we zien jullie snel terug." zeiden Zayn, Liam en Louis. We namen allemaal afscheid en gingen naar buiten. Ik gaf mama en papa ook een kus en liep naar Jessica.
"Hey en ik." vroeg Harry. Hij wees naar zijn lippen. "Hoe kon ik jou nou vergeten." zei ik en liep in zijn armen en gaf hem een kus. "Ik ben binnen 2 of 3 uurtjes wel terug, we gaan gewoon even in het park wandelen en een ijsje eten." zei ik.
"Ok tot straks liefje." zei mijn papa. Even later liepen ik en Jess in het park met een ijsje. "Hoe zit het nu met jou en Niall." vroeg ze.
"Ik weet het niet, soms geeft hij me signalen dat hij me ook wel leuk vindt op een andere manier. Maar dan nog ik weet het niet. Ik dacht echt dat we gingen kussen, maar dan gaf hij een kus op mijn hand en bedankte me omdat ik zo een goede vriendin ben." zei ik.
"Misschien weet hij ook niet wat hij wil, of durft hij niet omdat hij denkt dat je op iemand anders bent." zei Jessica. Ik zweeg. "Luister je wel naar me?" vroeg Jessica. "Euhm ja hoor." zei ik vlug.
"Moet ik nog met je mee naar huis lopen zodat er je niks overkomt?" vroeg Jessica. "Misschien is dat het beste." zei ik. Ze nam men arm en we liepen samen naar mijn huis. Eenmaal aangekomen nam ze afscheid en vertrok ze zelf naar huis. "Kben thuis!" riep ik.
Maar er was niemand. Ik ging naar de keukentafel en zag een briefje liggen. *We zijn naar de cinéma, Niall weet ervan en ligt nu te slapen. Tot zo. Kusjes mama, papa en broer.*
Ik nam wat drinken en plofte in de zetel, ik besloot om naar een film te kijken. Een half uurtje later kwam Niall naar me. "Naar wat kijk je?" vroeg hij. "Iron man." antwoorde ik. "Mag ik erbij komen zitten?" vroeg hij. "Ja." zei ik nogal kort. "Is er iets?" vroeg Niall. "Nee nee, zet je maar. Wil je wat drinken?" vroeg ik.
"Euhm ja, water." zei Niall. "Hier een water voor meneer." zei ik. "Dankjewel, dena." zei Niall. We zaten in de zetel en keken verder naar de film. Niet veel later kwam de famillie weer thuis. Het was al 12 uur. "Kom bedtijd." zei mijn mama.
We gingen allemaal naar bed. Ik kon maar niet in slaap graken. En besloot naar Niall zijn kamer te gaan.
"Niall, Niall. Ben je nog wakker." fluisterde ik. Geen antwoord.
"Euh, misschien als ik het je nu vertel kan ik me voorbereiden op hoe het gaat zijn als je wakker bent." zei ik. Ik slikte en nam even een diepe adem. "Jij bent de jongen waarop ik verliefd ben." zei ik stil.
Toen draaide Niall hem om.
Reageer (5)
dit liedje: http://youtu.be/RLLEB4Ac3Hg past heel goed bij het verhaal:) denk ik
1 decennium geledenNu Denk ik zo hard aan die kat in puss in boots die 'oehhhhh' doet met zijn poot voor zijn snuit!!
1 decennium geledenSnel verrder lezen!!
Aaaahw goshhh hoe surf e daar te stopen
1 decennium geledenSnel Veder
OMG -_- JE MOET NU ECHT VERDER! ;d Die is gewoon wakker HAHhahahah Dat is echt één van de droogste dingen die ik ooit heb gelezen ''
1 decennium geledenEn toen kreeg ze een heartattack.
1 decennium geleden