14
"Let's go." zei Zayn. "Crazy crazy crazy till we see the sun." vulde Liam aan. "Nee Liam haha. We doen het rustig aan, als Niall goed is zullen we nog eens gaan clubben." zei ik met een lach.
"Gaan we dan naar funky buddha?" vroeg Liam heel lief. "Ja natuurlijk en Andy kan ook mee komen en Josh,Sandy,Dan en Jon ook." zei ik. Daar keek ik eigenlijk al naar uit nog eens naar de club allemaal te samen.
We gingen naar de auto en gingen allemaal binnen in mijn huis. "Oh, mijn kindjes." zei mijn mama en gaf ons allemaal een knuffel.
We aten wat soep en een boterhammetje, en ik bracht Niall naar zijn kamer. "Rust maar wat, dat je snel beter wordt." zei ik en gleed met mijn hand voorzichtig naar de zijne.
"Dankje, je bent echt mijn beste vriendin. Maar ik herriner me nog van voor het ongeval dat jij me iets moest vertellen." zei Niall terwijl hij mijn hand vastnam.
"Euhm, kunnen we dat gesprek niet uitstellen?" vroeg ik. "Nee, ik wil het graag weten." zei Niall. Hij wreef met zijn vingers over mijn hand.
"Heb je hoodpijn, anders haal ik wel een dalfagan?" zei ik voor het onderwerp te veranderen. "Nee, ik heb geen pijn. Vertel me gewoon wat er is." zei Niall.
"Je bent mijn beste vriend en ik wil niet dat daar iets tussen komt, ik zit de laatste tijd gewoon in de knoop met mezelf en weet niet hoe ik aan een jongen moet zeggen dat ik iets meer voel voor hem dan alleen vriendschap" zei ik verlegen. "Wel, vertel het aan de jongen. Hij zou dom moeten zijn om jou af te wijzen." zei Niall.
Ik begon te blozen en keek naar hem. "Er is nog iets, hé" vroeg Niall. "Euhm, ja je kent die jongen best wel goed." zei ik en keek naar de grond.
"Dan is het vast wel een goedde jongen." zei Niall. "Ja en nog mooi ook." zei ik met een grote glimlach. "Je hebt het goed te pakken." zei Niall. "Wat bedoel je." vroeg ik verward. "Dat je tot over je oren verliefd bent op die jongen." zei Niall. "Dat kun je wel zeggen." zei ik verlegen.
"Neem je gsm en bel hem." zei Niall na een tijdje.
"Ik weet het niet, ik zal erover nadenken." zei ik en stelde me recht. Niall trok aan mijn hand en ik viel terug op het bed. Zijn hoofd was nu wel heel dicht bij. Ik staarde naar zijn lippen en zijn hoofd kwam nog dichter bij. Hij nam mijn hand en bracht die naar zijn lippen. Hij kuste het en glimlachte naar me. "Ik hou van je." zei hij. "Ik ook van jou." zei ik. "Ik kan je maar niet genoeg bedanken voor wat je allemaal al gedaan hebt voor mij, geen enkele vriendin zou dat doen, daarom ben jij ook mijn beste vriendin." zei Niall. Even was ik teleurgesteld. Maar keek dan toch naar hem en gaf een kus op zijn kaak. "Rust maar." zei ik en liep naar de living.
Reageer (3)
Ze had Niall moeten BELLEN
1 decennium geledenWhahahah
1 decennium geledenLETS GET A NEW CHAPTER CHAPTER TIL THE STORY ENDS
Snel veder xx
Ouuhnnn ZE HAD GEWOON NIALL TER PLEKKE MOETEN BELLEN EN ZEGGEN 'JIJ BENT DIE JONGEN.. IK HOU VAN JE!" Maar nee. HAhahha (; Snel verder!
1 decennium geleden