Ik deed mijn ogen open, alles was wazig. Ik knipperde een paar keer flink. Het zicht werd weer duidelijker. Waar was ik.. Ik keek nog is goed. Ik was in het ziekenhuis! Wat was er in godsnaam gebeurd. Ik kon me alleen nog herrineren dat ik opweg naar school naar Justin zwaaide. Was ik ooit wel op school aangekomen? Ik wist het niet meer. Er kwam een dokter naar me toe lopen. Ik vroeg " Wat doe ik hier? " De dokter zei: "Je hebt een ongeluk gehad, je was opweg naar school en je kwam in botsing met een auto in de bocht, de auto reed door ze zijn nog naar diegene opzoek. Gelukkig bracht deze jongeman je naar het ziekenhuis. Justin zat in de wachtkamer! Hij kwam naar me toen lopen. Hij was helemaal vermomd hij had een nerdbril omgedaan blauwe plekken op zn gezicht gezet en hele rare kleren aangedaan. " Gaat het wel, ik voel me zo schuldig! Ik zwaaide naar je daardoor lette je niet op" zei Justin bezorgd. " Het gaat wel denk ik, geeft niet ik had zelf ook op moeten letten". " Je hebt je pols gekneusd en aardig wat blauwe plekken, je bent er goed vanaf gekomen maar we wouden je eventjes in het ziekenhuis houden totdat je weer bij kwam. Heb je nog ergens pijn?" vroeg de dokter. "Nee alleen aan mijn arm." zei ik. "Dan mag je naar huis ik neem aan dat je vriendje je wel meeneemt". Mijn vriendje dacht ik Justin en ik keken elkaar aan en lachttte. De dokter moest eens weten. Justin bracht me in zijn auto nouja zijn auto de auto van mijn overleden buurman, naar huis. Mijn ouders waren al op de hoogte, en vonden het erg lief wat Justin voor mij deed.
Ik vroeg of Justin nog eventjes mocht blijven en dat mocht! Justin schreef op mijn gips I Love you xx jww Haha natuurlijk kon hij niet zijn naam erop schrijven! Hij hielp me nog eventjes met engels, want daar was hij natuurlijk goed in.
Om tien uur moest hij naar huis van mijn ouders. Bij de deur gaf hij mij een zoen op mijn wang, hij reed weg.
Ik liep terug naar mijn kamer, en ging kijken of ik whatsappjes had.
203 berichten in 4 gesprekken. de meeste waren er van het groepsgesprek en de rest van Anouc, Lisa en Eva. Ze hadden alledrie gestuurd wat is er gebeurd?
Ik had terug gestuurd, een auto heeft mij aangereden en is doorgereden, het gaat goed met me ik heb alleen maar mijn arm gebroken. Ik ben nu moe dus ik ga slapen. Ik stopte met Whatsappen. En dacht aan Justin. Zou hij ook verliefd zijn op mij? Ik denk het niet waarom zou hij op z'on gewoon meisje als mij vallen. Morgen moest ik weer naar school, ik kon niet fietsen en mij ouders konden me niet brengen ik moest nog eventjes kijken hoe ik dat ga doen.
PLING
Weer een privebericht van Justin.
Justin: Zou ik je morgen naar school brengen ?
Lieke: Ja is goed, Ik dacht er net aan hoe kom ik morgen op school! Maar ze mogen je niet herkennen he?
Justin: Nee ik zorg wel dat ik niet te herkennen ben:P
Lieke: Okee dat is mooi ik ga slapen doegg!! xx
Justin: Weltrusten schoonheid xx

YEAH Justin bracht me morgen naar school! Hoe lief?!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen