Foto bij 13

"Wat zei hij?" vroeg ik. "Niall is vanacht wakker geworden, hij had niet echt veel pijn. Maar hij vroeg achter jou." zei Jessica. "Wil je me straks voeren naar hem?" vroeg ik aan Harry. "Ja, dan gaan we de andere jongens ook ophalen en gaan we allemaal samen." zei hij.
"Ok." ik nam een boterham, gaf Jessica en Harry een kus en liep naar de badkamer. Na 30 min kwam ik terug beneden. Na een uur waren we allemaal klaar. "Kom we vertrekken, we moeten de jongens niet gaan halen. Ze zijn er al." zei Harry.
Even later kwamen we aan en gingen naar kamer 205. Niall keek naar de deur. "Je bent wakker." zei ik blij. "Hi, ja. Al een tijdje ik kan niet meer slapen. De dokter zegt dat ik morgen naar huis zou mogen gaan." zei Niall nogal stil.
"Ja, we weten het en je blijft bij mij en Yardéna, wij gaan voor je zorgen tot je beter bent." zei Harry.
"Maar vertel nu eens wat er precies gebeurt is." zei Louis. Liam knikte en keek ook aandachtig naar Niall. "Ok, ik was dus gewoon onderweg naar huis. En ik wou een bocht nemen maar de auto gleed en er stond daar juist een vrachtwagen. Ik probeerde aan het stuur te draaien en ben dan op de vrachtwagen in gereden en toen werd het zwart." vertelde Niall.
"En dan ben je dus door je voorruit gevlogen." vulde Liam aan. "Blijkbaar." zei Niall.
De dokter kwam binnenn. "Hij doet het goed, als hij zo blijft vorderen mag hij vanavond misschien nog mee." zei hij. "Zo snel al." zei Jessica.
"Zijn wonde was tamelijk klein en er zitten maar 3 draadjes in dus het was niet zo ernstig. Televisie maakt alles gewoon erger dan het lijkt." zei de dokter. "Ok, ons mama komt hem vanavond dan wel halen." zei Harry.
Harry nam zijn gsm en belde naar mama en vertelde haar alles. "Mama en papa zijn al thuis. We gaan nu al vertrekken als dat niet geeft, ze is onderweg." zei Harry.
"Als Niall hem inorde voelt mag hij mee, maar hij moet zeker 2 dagen in bed blijven en 3 weken geen optredens." zei de dokter streng. "Komt allemaal goed, de tour was toch juist afgelopen, we hebben maar 1 concert moeten afzeggen. Maar voor de volgende tour komen er al een paar datums bij." zei Harry. "Ok geen probleem. Word snel beter, en hopelijk zie ik jullie niet snel terug hé." zei de dokter lachend. "We zullen er voor zorgen, ons zie je niet snel terug." zei Liam terug. "Kom Niall stap voorzichtig uit bed, en ik help je met je kleren aan te doen." zei ik. Hij stapte voorzichtig uit bed en ik hielp hem met zijn kleren. "Hallo." hoorde ik papa zeggen. "Ik dacht dat mama ging komen." zei Harry.
"Ze is boodschappen gaan doen. Ik breng jullie wel thuis, kheb al soep opgezet dan kunnen we samen allemaal een kopje drinken." zei mijn papa en gaf Harry een schouderklopje.

Reageer (2)

  • CEHoran

    OMG SOEP

    1 decennium geleden
  • Mursal1xD

    Snel Vederrrr xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen