Sorry kort hoofdstukje...

Ik schrok me dood. Wat deed die man hier? Hij belde nog een keer. Zo snel als ik kon verstopte ik mezelf onder de trap. Even later begon hij op de ramen te bonken. Mijn hart bonsde in mijn keel. Ik ging heel voorzichtig onder de trap weg. En pakte de stofzuigerstang. Zachtjes liep ik naar de voordeur en deed hem op een kiertje open. Hallo zei ik zo stoer mogelijk. Er klonk een zware stem. "Hallo Verblijft Justin Bieber hier in de buurt?" Wat hoe kon hij dat weten. Wat moest ik nou zeggen. "Nee niet dat ik weet, hoezo zou hij hier moeten verblijven..." " Die geruchten gingen rond, maar je weet het zeker meisje? Als ik erachter kom dat hij hier toch verblijft dan word jouw leventje er niet mooier op!" "Hij verblijft hier echt niet!" De man liep weg en schuurde op z'n motor weg. Mijn adem ging sneller dan ooit. Hoe moest ik dit ooit aan Justin gaan uitleggen. Hij zou vast denken dat ik het doorgelult heb. Ik stuurde Justin een pb.
Lieke: Euhm... Justin er stond hier net een grote man voor de deur die vroeg of jij hier logeerde!?
Justin: Ohw had hij een tattoo op zijn schouder met een beer erop.
Lieke: Ja ik was echt heel erg bang ik sta nu zelfs nog te trillen.
Justin: Sorry mijn schuld mijn bodyquard wou een acteur sturen om te kijken, of jij zou vertellen dat ik hier woonde. Ik had hem al gezegd dat jij niet zo was en dat hij het niet moest doen maar hij luisterde niet 100x SORRY.
Lieke: Oke geeft niet.
Justin: Ik heb het me bodyquard vertelt dat ik boos op hem ben. En hij zei "Lieke heeft niks doorverteld ze is te vertrouwen".
Lieke: Okee... Haha maar dat wist je al!
Justin: Jaa jij bent heel erg te vertrouwen Slaap alvast lekker voor vannacht en tot morgenxx!
Lieke: Tot Morgen!! xx


Wat een rotstreek van die Bodyquard! Maar ik blijf niet boos want Justin kon er niks aan doen. Het is inmiddels al half 10 :O.
Ik ga maar eens slapen, en morgen naar schooltijd lekker huiswerk maken bij Justin!

De wekker ging. Ik stond op en kleedde me aan. Ik fietste richting school, langs Justin. Hij stond voor de ramen te zwaaien en ik zwaaide terug en keek niet voor me. BAM! Alles werd wit voor me ogen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen