12
Ik maakte me los uit de dokter zijn greep en ging naar Niall. Ik wreef over zijn haar. "Waarom moest jou dit over komen." fluisterde ik stil. En plante een kus op zijn kaak.
Ik voelde 2 sterke armen die me omdraaide en me in een knuffel trokken. Ik rook, keek naar omhoog en zag dat het Liam was. "De dokter zegt dat hij 2 dagen moet blijven, en dat we thuis heel goed moeten zorgen voor hem." zei Liam.
"Hij mag wel bij mij thuis blijven, ik laat hem niet alleen." zei ik. "Dat dacht ik wel, wij komen vaak langs om te kijken hoe het gaat met hem." zei Liam. Hij liet me los en wreef nog eens over mijn rug.
"Kom, we gaan allemaal naar huis. Hij gaat toch morgen pas wakker zijn." zei Zayn en ging al naar buiten. Liam stapte naar Niall. "I love you, word snel beter maat." zei Liam tegen Niall. "Kom we gaan door." zei Harry. Iedereen zei nog salu tegen Niall. Ik ging naar Zayn. "Gaat het. Waarom neem je geen afscheid van Niall?" vroeg ik aan Zayn.
"Ik kan dit gewoon niet meer aan, wat is het volgende dat er gebeurt, hé. Er vallen misschien nog doden!" zei Zayn met tranen in zijn ogen. Ik nam Zayn beet bij zijn armen en omhelsde hem.
"Dat gaat niet gebeuren, het is gewoon een slechte week maar ze is zo over. Als Niall beter is vergeten we dit gewoon allemaal en komt alles goed." fluisterde ik in zijn oor. De andere jongens kwamen en omhelsde mij en Zayn ook.
Daarna vertrokken we allemaal naar huis. Ik ging naar mijn kamer en ging al direct in mijn bed liggen. Harry kwam met me mee. Ik deed mijn pyjama aan en Harry stopte me in bed en legde mijn deken over me.
"Alles komt goed, heb je honger anders neem ik nog een koekje voor je?" vroeg Harry lief. "Nee dankje." zei ik. "Ok slaapwel." zei Harry terwijl hij me een kus op mij voorhoofd gaf. "Slaapwel." antwoorde ik.
Jessica kwam naar me en gaf me een knuffel. "Tot morgen, als je me nodig hebt ik ben in de logeerkamer." zei ze en vertrok naar haar kamer.
Ik begon te wenen en graakte uiteindelijk toch in slaap. De volgende morgen werd ik wakker met barstende hoofpijn. 5:36 las ik af op de klok, ik zuchte. Ging naar de keuken nam een dalfagan en ging naar Harry zijn kamer.
Ik hief zijn deken op. Hij draaide zich om deed zijn armen open en nodigde me uit om bij hem te liggen. Ik stapte bij hem in bed en ging dicht tegen hem aan liggen terwijl hij zijn armen rond mij sloeg. Al gauw viel ik terug inslaap.
Ik hoorde dat Harry opstond, ik keek naar de klok 9:47. Ik stapte uit bed en ging naar beneden. Jessica en Harry waren al aan het eten.
"De dokter heeft juist gebeld." zei Harry.
Reageer (3)
SNEL VERDER!!!!
1 decennium geledenAaaahww, snel veder
1 decennium geledenPAMPAMPAM
1 decennium geleden