Foto bij 11

"Hij is nog in de operatie kamer." antwoorde de mevrouw. "Wat is hij geopereerd?" vroeg Zayn direct. "Ja hij moest genaaid worden aan zijn hoofd, door de botsing is hij door zijn voorruit gegaan." antwoorde de mevrouw.
"Waar kunnen we wachten." vroeg Liam. "Ga maar naar zijn kamer ik denk dat ze hem straks wel zullen brengen, het is kamer 205." zei ze. "Ok, dankjewel." zei Harry snel.
Eenmaal op de kamer aangekomen zaten we allemaal op een stoel. Heel stil zaten we daar allemaal. Zayn had de televisie die in de kamer stond aangezet en we keken weer wat naar het nieuws.
*De 19-jarige jongen die eerder deze avond in een ongeval betrokken bleek te zijn, blijkt Niall Horan uit de band One Direction te zijn. We hebben gehoord dat de andere leden en de zus van Harry Styles nu in het ziekenhuis zijn. Als de zus maar niet flauwvalt komt alles goed* zei de presentator het laatste zei hij lachend.
Nu werd ik boos ik keek naar Harry.
"Meent hij dit nu! Niall was betrokken in een ongeluk en dan beginnnen ze weer over mijn accident op het concert!"
Meteen ging mijn gsm. Het was mijn mama.
"Wat hoor ik allemaal op de tv, wat is er gebeurt met Niall. En ik ga ze bellen hoe durven ze weer over jou beginnen."
"Rustig mama." zei ik. Ik vertelde haar alles over dat hij naar huis ging en slipte en dat hij nu in het O.K was.
"Dat is verschrikkelijk!" riep mijn mama aan de andere kant van de telefoon. "Wat ga je doen?" vroeg ze. "Ik wil vanavond hier in het ziekenhuis blijven, maar ik weet niet wat de anderen doen." zie ik.
"Geef me je broer!" zei men mama. "Ze gaat met je mee naar huis, begrepen. Laat Jessica komen, maakt me niet uit maar ze blijft niet in het ziekenhuis slapen!" hoorde ik mijn mama schreeuwen.
"Ok ik zal het proberen." antwoorde Harry terug. Ik knikte. "Ok ik zal meegaan naar huis."
Ik zei nog even tot morgen tegen mama en papa en legde dan af. Ik werd nu gebeld door Jessica.
"Ik heb alles gehoord op tv, ik kom nu naar het ziekenhuis!" zei ze en legde af. "Ok." zei ik dan, het had niet veel nut want ze had toch al afgelegd. Niet veel later kwam Jess de kamer binnen.
Ze liep naar mij en knuffelde me en ging dan de anderen een knuffel geven. "Kunnen jullie even buiten komen staan." zei de dokter die aan de deur stond. "Ja, natuurlijk." zei Liam.
We gingen naar de gang en zagen een paar verplegers met een bed afkomen. Onmiddelijk zag ik Niall liggen. Ik keek naar hem maar hij keek niet terug. Zijn ogen waren toe.
"WAAROM IS HIJ NOG NIET WAKKER!" riep ik. "Rustig mevrouw, hij is nog onder verdoving en we houden hem in slaap, hij zou anders teveel pijn hebben." antwoord de dokter terwijl hij mij tegenhield zodat ik niet direct teug de kamer binnen stormde.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen