Foto bij 10

Ik liep terug binnnen in het restaurant en ging terug naast Niall zitten, ik glimlachte even. "Zijn we dan terug naar huis?" vroeg ik even onzeker.
"Ja, dat is goed, ik ga even betalen ga al maar naar de auto." zei Harry. Toen we buiten kwamen lag alles bedekt met een wit laagje. *plets* Ik kreeg al direct een sneeuwbal in mijn nek van Louis.
Al snel werd het een echt sneeuwballen gevecht, toen Harry kwam bekogelden we hem even en toen reden we naar huis.
De jongens besloten op nog even bij mijn thuis te blijven. "Ik rijd snel even naar huis want ik heb geen verse kleren voor morgen." zei Niall. "Ga je voorzichtig zijn, want het is glad op de baan, ze hebben niet gestrooid hé." zei ik bezorgd tegen Niall. "Ja Yardéna heeft gelijk. Rij heel voorzichtig en kom heelhuids terug." zei Liam ook wat bezorgd.
"Ja, ik kan wel met de auto rijden hoor." zei Niall zelfverzekerd. "Tot straks." riep Zayn. "Byeee." riep Niall.
We besloten om even naar het nieuws te kijken. 40 min later werd ik toch wat bezorgd omdat Niall nog niet terug was.
Ik zat op mijn nagels te bijten. "Hij komt zo meteen wel terug maak je nu maar geen zorgen." zei Liam geruststellend. "O-." Ik werd onderbroken door een belangerijke melding op het nieuws.
*Er is zojuist een ongeval gebeurt, een jongeman van zo'n 19 jaar is zwaar gewond en de vrachtwagen chauffeur van 30 is lichtgewond.*
Ik keek heel snel naar Liam en stormde dan naar de deur. Net op het moment dat ik open deed schrok ik heel erg. Daar stonden dan 2 politie agenten voor de deur.
"Zijn jullie de vrienden van Niall Horan?" vroegen ze. "Euh." snik "Ja, dat zijn we." zei ik. Nu rolden de tranen over mijn wangen.
"Hij is betrokken in een ongeval, hij slipte en is op een vrachtwagen ingereden."
"Is het ernstig." vroeg ik snikkend. "Gaat het goed met hem, leeft hij nog." hoorde ik een nu ook wenende Liam vragen. "Hij leeft nog, maar is wel gewond. Deze nacht moet hij zeker in het ziekenhuis blijven daarna volgen er testen." zei de ene politie agent.
"Zullen we jullie naar het ziekenhuis voeren?" vroeg de andere. "Graag." antwoorden de jongens.
Zayn, Liam en Louis stapten in de auto. Harry kwam naar mij en bukte hem, omdat ik inmiddels al op de grond gezakt was. "Het komt goed, laten we nu gewoon naar het ziekenhuis gaan." zei Harry terwijl hij mijn tranen wegveegde.
"Dit mocht niet gebeurt zijn, we zeiden nog dat hij voorzichtig moest zijn." zei ik nog steeds wenend.
"Kom." zei Harry en begeleide me naar de auto. Onderweg werd er geen woord gezegt iedereen was stil. Iedereen was in schok en vreesde voor het ergste. We kwamen binnen in het ziekenhuis. Ik liep meteen naar de balie.
"Waar ligt Niall Horan?" vroeg ik onmiddelijk.

Reageer (3)

  • AnkePayne

    oooooooooh nee!!

    1 decennium geleden
  • CEHoran

    "Ja, ik kan wel met de auto rijden hoor." zei Niall zelfverzekerd.
    We noticed Niall, we noticed.

    1 decennium geleden
  • AnneStyles22

    Arme niall.. spannend!!! Kudo en abbo !! :-)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen