Begin Again - Part 3
- Geschreven door: Julia
Zuchtend gaat Taylor maar aan de kant zitten. Ze zit op een rood bankje en ze kijkt verdrietig toe hoe al die meiden alle aandacht van Harry opeisen. Harry lijkt zich wel fijn te voelen bij al die aandacht. Als Harry haar toch weer even aankijkt voelt ze wel die vlinders weer in haar buik. Na 4 jaar samen is ze toch nog écht verliefd op hem. Taylor besteld een kopje koffie voor haar en Harry. Zolang hij snel klaar is met die meiden is het goed...
Na zo'n 30 minuten wachten heeft Taylor het wel gehad. De koffie is al koud en er zijn wel meer dingen die ze nog moet doen! Ze staat op, klaar om weg te gaan, maar dan glijdt ze uit over de gladde vloer. Ze had helemaal niet gemerkt dat er net werd schoon gemaakt! Harry en de fans die om hem heen staan lachen haar uit. Snel staat ze weer op... Met een knal rood hoofd maar goed. Harry hoeft ze dus echt even niet te spreken! Er komt een jongen naar haar toegerend om haar omhoog te helpen maar ze slaat zijn aanbod af. "Ik kan het heus wel zelf hoor," zegt ze met tranen in haar ogen. Ze loopt snel door maar de jongen komt achter haar aan. "Gaat het echt wel goed met je?" zegt een kalme stem tegen haar. "Ja, het gaat echt goed met me." Ze draait zich voorzichtig om en kijkt recht in de jongen zijn gezicht. Het is ook duidelijk dat Harry nu WEL interesse in haar heeft. "Sorry, ik ben Taylor. Ik had je aanbod niet moeten afslaan." Een kleine glimlach verschijnt. "Wauw, mijn naam is ook Taylor! Ik ben Taylor Lautner, aangenaam kennis te maken." Beleefd schudden ze elkaars hand en dan proesten ze het allebei ineens uit van het lachen. Harry begint aan Taylor haar arm te trekken. "Ik wil naar huis. Die fans zijn te irritant voor woorden." Au, dat doet echt pijn. Haar arm begint al een beetje rood te worden. "Bye Taylor," zeggen ze tegen elkaar. Taylor L stopt haar nog snel een briefje toe voordat ze echt wordt meegesleurd door Harry. "Kom, we gaan een nieuwe tas voor je kopen. Ik kan die oude tas van je niet meer aanzien." Zijn woorden zijn lief bedoelt, dat weet ze echt wel, maar die komen op dit moment hard en koel over. Toch is het altijd gevaarlijk om tegen Harry in te gaan. "Ja, leuk."
Later op de dag werd het wel een stuk gezelliger. De ruzie is eindelijk afgelopen! Taylor kijkt op haar horloge. "Wow, het is al half 6! We moeten snel terug want ik heb mijn huisgenoten beloofd dat ik vandaag thuis kom eten." Het voelt nog steeds onnatuurlijk om thuis te zeggen. Het komt vast omdat ze zich gewoon nog niet op haar gemak voelt. Zeker met Harry erbij verlangt ze een stuk meer naar huis. Naar hun plekjes... "Wat nou als ik niet naar jouw huisgenoten wil gaan?" zegt Harry glimlachend. Weer komt dat verliefde gevoel terug. Toch is er iets dat haar tegenhoudt. Dit is niet meer haar lieve vriendje die ze kende van thuis, maarja...
Er zijn nog geen reacties.