Foto bij Matyl

Sorry voor het misverstand met het plaatje. Ik heb nu een filmpje op youtube met iedereen uit het karakter hoofdstuk. Dit is de link:

http://www.youtube.com/watch?v=K9rpiFPoxQU&feature=youtube_gdata

Op het plaatje zie je 3 verschillende pokemon waarvan er een van Matyl is. Haar naam spreek je trouwens uit als Metiel, maar de spelling zoals de mijne vind ik er leuker eruit zien. Veel plezier en geef a.u.b. wat ideeen voor pokemon please. Veel leesplezier allemaal.

Kiki en Vulpix draaien zich om en zien een meisje met zwart haar en wat punk achtige kleren aan. "Vindt je het erg als ik die Bellossom vang? Ik ben namelijk een grassoort expert." zegt ze. "Ehm, ja hoor." zegt Kiki onzeker. "Thanks." zegt het meisje en ze gooit een pokeball omhoog. Er komt een groene pokemon uit. "Chi, chikorita." zegt het. "Oh gaaf, een Chikorita." zegt Kiki en ze kijkt op haar pokedex.
"Chikorita is een Bladpokémon. Het blad op de kop van de Chikorita verspreidt een aangename ontspannende zoete geur. Met dat blad schijnt hij ook de temperatuur en de vochtigheid van de lucht te kunnen meten. Chikorita is een rustige Pokémon die er van houdt om te zonnebaden."
"Chikorita, gebruik je Razor Leaf!" roept het meisje. Chikorita doet het, maar de Bellosom houdt hem tegen met Protect. Bellosom begint dan te laden voor Solar Beam. "Kijk uit!" roept Kiki naar het meisje. Het meisje doet echter niks en als Bellosom de Solar Beam roept ze: "Chikorita, ontwijk met je Vine Whip en gebruik dan je Bullet Seed!" De Bullet seed raakt Bellosom hard en de pokemon valt naar achteren. Het meisje gooit dan een pokeball. De bal knippert nog een paar keer en is dan stil. "Yes, ik heb een Bellosom!" roept het meisje uit. "Nog bedankt dat ik deze pokemon mocht vangen van je. Mijn naam is trouwens Matyl." zegt het meisje tegen Kiki. "Leuk je te ontmoeten, ik heet Kiki." "Heb je zin in een pokemon gevecht?" vraagt Matyl dan. "Sure, lijkt me leuk." antwoordt Kiki. "Kom je Chikorita!" roept Matyl naar haar pokemon. "Doe je mee Vulpix?" vraagt Kiki. "Vul, vulpix." zegt Kiki's pokemon strijdvaardig. "Oke, Chikorita, gebruik je Razor Leaf!" roept Matyl. "Ontwijk het Vulpix en doe je Quick Attack." zegt Kiki tegen haar pokemon. Vulpix ontwijkt de Razor Leaf en raakt Chikorita met de Quick Attack. "Chikorita, kom overeind en gebruik je Bullet Seed. Vulpix weet de meeste zaadjes te ontwijken, maar de een paar zaadjes raken haar. "Vulpix gaat het?" vraagt Kiki. Vulpix probeert nog op te staan, maar valt dan terug neer. "Vulpix!" roept Kiki uit en ze rent naar de pokemon toe. "Chikorita, keer terug." zegt Matyl en ze loopt naar Kiki toe. "Gaat het met je Vulpix?" vraagt ze. "Het komt wel goed met haar." antwoordt Kiki. "Hey, zullen we samen gaan reizen? Tenzij je daar geen zin in hebt." vraagt Matyl dan aan haar. "Tuurlijk, is een stuk gezelliger dan alleen reizen." zegt Kiki tegen haar. Kiki tilt dan Vulpix op en vraagt: "Weet jij of er een Pokemon Center hier in de buurt is?" "In Cherrygrove City." antwoordt Matyl en de twee lopen die richting op.

Reageer (1)

  • endoflove

    ik zie het plaatje niet van matyl:X
    maar eh pokemon ideeën?? bedoel je voor kiki's team? misschien een sentret en poliwag ofzo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen