Foto bij On the road

Hoi allemaal, ik kon geen leuk plaatje vinden bij dit hoofdstuk en ik kan dus absoluut niet tekenen, dus hier is een grappig plaatje voor jullie :).

Kiki liep uit het labaratorium met Vulpix op haar schouder. "Heb je zin in de reis Vulpix?" vraagt Kiki aan het kleine vosje. "Vul, vulpix." zegt ze vrolijk terug. "Nou, we moeten eerst nog naar huis en dan kunnen we pas echt weg." zegt Kiki als ze haar huis binnen komt. "Mam, ik ben thuis!" roept ze. "Ik kom eraan!" roept haar moeder terug en ze loopt naar beneden. "Mam, dit is Vulpix. Vulpix, dit is mijn moeder." stelt Kiki haar moeder en haar pokemon aan elkaar voor. "Ahh, wat een schatje." zegt Kiki's moeder en ze wil Vulpix aaien. Vulpix gebruikt echter haar flamethrower. "Auw..." zegt haar moeder. "Vulpix wil niet graag geaait worden." lacht Kiki. "Mam, ik pak mijn tas en ik ga op weg naar Cherrygrove City oke?" "Oke schat, veel succes en veel plezier op je reis met Vulpix." Kiki geeft haar moeder een kus op haar wang en pakt haar tas. "Vergeet niet af en toe te bellen!" roept haar moeder Kiki nog na. "Zal ik doen!" roept ze terug.

Even later lopen Kiki en Vulpix op route 29. Ineens zien ze een Bellosom lopen. "He, wat is dat?" vraagt Kiki en ze kijkt op haar horloge. Op het schermpje verschijnt er een plaatje en het zegt: "Bellossom, één van de twee eindevoluties van Oddish, is een Pokémon die op een bloem lijkt. Als ze bewegen gaan hun tere blaadjes tegen elkaar en dat maakt een prettig geluid. Ze zijn ook bekend om hun unieke acrobatische danskunsten. Soms komen Bellossom samen om te dansen. Dat wordt de zonlichtceremonie genoemd." "Gaaf." zegt Kiki. "Zullen we die pokemon vangen Vulpix?" vraagt ze. Vulpix gaat dan in de aanvalspositie staan. "Wacht!" horen ze ineens.

Reageer (1)

  • endoflove

    oak altijd met 'you can't ride our bike there' nou ALS IK MIDDENIN EEN HUIS WIL FIETSEN DOE IK DAT
    lolxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen