Begin Again - Part 2
- Geschreven door: Andrea
Het liefst wilt ze dat Harry ook ging studeren, dan konden ze tenminste samen op kamers. Na een tijdje kijkt Taylor tevreden rond in haar nieuwe kamer. Ze heeft alles perfect ingericht zoals ze zelf wilde, zonder Harry's mening. Onzeker loopt ze naar de huiskamer, hopend dat niemand van haar huisgenoten daar zit. Daar aangekomen gaat ze op de bank zitten, nadenkend over wat ze kan doen voordat Harry komt. Hopelijk komt hij iets eerder, ze kan gewoon niet wachten tot ze hem weer kan zien. ''Daar ben je!'' Ed komt aanlopen met zijn gitaar in zijn handen. ''Ik heb een melodie verzonnen voor een nieuw lied, en jij bent de eerste die het mag horen.'' Zegt hij enthousiast. ''Leuk!'' Taylor kijkt hem glimlachend aan terwijl hij begint te spelen. Die melodie gaf haar een goed gevoel, en wauw wat kan hij goed spelen! Ze klapt enthousiast in haar handen. Misschien was dat klappen overdreven, maar hij verdient het. ''Dat was echt goed Ed!'' Hij fronst zijn wenkbrauwen.'’Dankje. Jij bent enthousiast vandaag?'' Taylor kijkt hem een paar seconden twijfelend aan. Hopelijk vind hij haar geen freak door haar over enthousiaste geklap. ''Ja ehm...mijn vriendje komt zo langs dus het zal daar wel aan liggen.'' Ed glimlacht flauwtjes. ''Dan ga ik maar snel naar mijn kamer.'' Waar sloeg die opmerking op, denkt ze terwijl ze op haar horloge kijkt. Harry kan hier nu elk moment zijn. Net als Ed weg wilt lopen komt Harry door de voordeur naar binnen. ''Harry!'' Ze geeft hem een knuffel en kijkt hem blij aan. Even lijkt alles weer zoals vroeger. ''Taylor!'' Hij drukt zijn lippen op die van haar. ''Ik sta hier nog hoor.'' Onderbreekt Ed. ''En jij bent?'' Harry kijkt Ed geïrriteerd aan. Zijn perfecte moment was verpest. ''Ik ben Ed, ook leuk om jou te ontmoeten mr. Styles.'' Zegt Ed sarcastisch. Hij weet best wie Harry is, en is best verbaasd over het feit dat Taylor zijn vriendin is. Misschien kan hij wel wat bekender worden als hij met Harry omgaat. Maar dat is wel het laatste wat hij zou doen, omgaan met iemand voor de bekendheid. ''Ik ga verder met mijn lied, ik ben in mijn kamer als je me nodig hebt.'' Ed kijkt Taylor nog even aan en loopt dan weg.
''Bevalt het je hier een beetje?'' Vraagt Harry terwijl ze door de stad lopen. ''Tot nu toe wel. En hoe was het op tour?'' Taylor kijkt Harry vragend aan. ''Het was geweldig, maar ik ben blij om weer even tijd voor mezelf te hebben.'' Taylor kan niet wachten om een keer mee op tour te gaan, gewoon om te kijken hoe dat allemaal gaat. Ze lopen langs starbucks en Harry blijft staan. ''Zullen we wat koffie halen?'' Taylor knikt. ''Klinkt goed.'' Eigenlijk heeft ze helemaal geen zin in starbucks. Ze lopen naar binnen en er rent gelijk een groepje meiden op Harry af. Hier was ze inmiddels al aan gewend maar het was best irritant als je even alleen wilde zijn met je vriendje.
Reageer (2)
Nice.
1 decennium geledenxx
Leuk
1 decennium geleden