Foto bij 9

Ik keek naar zijn mooie blauwe ogen. Ik slikte even en was aan het denken hoe ik het hem zou vertellen. Net op het moment dat ik alles wil opbiechten over mijn gevoelens roept Liam ons. "Stappen jullie nog in de auto of blijven jullie daar staan. Wij hebben honger."
"Ja, we komen." riep ik terug. "Wat wil je nu vertellen?" vroeg Niall. "Laat maar het was niet belangerijk." zeg ik een beetje teleurgesteld. We stapten in de auto.
De hele rit hebben we geen woord tegen elkaar gezegd. De jongens waren aan het zingen en plezier aan het maken. Ik was aan het denken hoe ik het kon vertellen aan Niall dat ik verliefd ben op hem, of zou ik het hem nog wel vertellen? Na een kwartiertje kwamen we aan in Nandos, iedereen stapte uit behalve Harry.
Niall stapte uit voor mij en gooide de deur weer dicht. "Bedankt." zei ik stil. "Jaja zus." zei Harry. "Wat is er nu weer." zei ik geïriteerd.
"Wat denk je, waarom heb je het nu nog niet verteld aan Niall." zei hij. "Ik weet het niet ik ben bang voor zijn reactie, wat als hij niet hetzelfde voelt voor mij, daarbij is hij misschien wel te oud voor mij. En wat als ik hem liever als beste vriend heb, ik wil de vriendschap niet verbreken." zei ik met tranen in mijn ogen. "Ok wat als hij nu toch hetzelfde voelt, je ziet het toch wel aan zijn reactie zeker. En daarbij ben je niet te jong voor hem. Mama en papa verschillen ook 5 jaar, en jij en Niall 4 dus maak je daar geen druk om, waag gewoon je kans. Je vriendschap zal er niet onder lijden ik ben bijna zeker dat hij ook op jou is. En als jij niet met hem praat doe ik het." zei Harry in een adem.
"Nee niet doen alsjeblieft, ik zal praten met hem vanavond." beloofde ik. "Dat zal wel moeten want ik heb gezegd dat hij weer mocht blijven slapen." zei Harry veelbelovend.
"Ok, dan gaan we nu naar binnen, ze zullen wachten op ons." zei ik. "Ok." antwoorde Harry. We gingen naar binnen en de jongens hadden al drinken besteld voor ons allemaal.
Harry ging naast Louis zitten en ik ging naast Niall zitten. Ik zag dat Niall nog altijd aan het nadenken was over wat ik hem wou vertellen. We kregen kort daarna ons eten. Tijdens het eten voelde ik een hand op mijn bil. Ik keek naar de hand en dan naar Niall. "Wat doe je." fluisterde ik.
"Wil je vanavond praten over wat je me wou zeggen?" vroeg Niall met blinkende oogjes. "Ja." zei ik stil en onzeker
"Excuseer me even, ik ga naar het toilet." Ik stelde me recht en liep naar het toilet. Ik keek in de spiegel en keek naar mezelf en begon mezelf moed in te spreken voor vanavond. "Als dat maar goed afloopt." zei ik tegen mezelf

Reageer (2)

  • Mursal1xD

    Snel veder (flower)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Oooehhh! Nu MOET je gewoon verder! :D :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen