Foto bij Chapter eight [16+]

Ik schrik als de zwarte gedaante boven water komt. Een luide kreet verlaat mijn mond. Nog steeds verschrikt begin ik te lachen. 'LOUIS! Ik schrok me dood'. Louis altijd met zijn grapjes. Ik was echt bang. Ik was bang dat ik of een van de anderen opgegeten werd door een haai of zo. Als iedereen van de schrik bekomen is gaan we het kampvuur aan maken. Een paar takjes en een aansteker zijn nodig om een goed vuur te krijgen. Het vuur knettert verder als alleen het laatste puntje van de zon nog te zien is. Over twee dagen vertrekt mijn vliegtuig naar huis. Maar ik wil niet gaan. Ik wil blijven. Ik heb school toch klaar en ik heb de komende tijd geld zat. Ik vraag Harry of ik bij hem mag blijven, 'natuurlijk mag dat lieverd' antwoord hij. Ik wil voor altijd bij Harry blijven. De zon is inmiddels helemaal onder gegaan en het word echt donker. We gaan niet terug naar de villa want de beveiliging heeft ons over geplaatst naar een andere kleine villa.

Het huisje is duidelijk kleiner dan de vorige maar toch blijft het een luxe huis. Ik trek mijn bikini, die bijna droog is, uit. En doe het lingerie setje weer aan. Ik pak mijn mobiel en stop mijn oortjes in mijn oren. Ik kies een playlist en even later dreunt de hardstyle door de oortjes heen. Heerlijk vind ik dit. Ik ga ontspannen op de bank die in de kamer staat zitten en zet de muziek nog iets harder.

Harry komt de kamer binnen en gaat op bed zitten. Hij trekt mij naar zich toe. In dit huisje mag dan wel geen jacuzzi zijn maar hier is wel een sauna. 'Zullen we in de sauna gaan?' vraag ik. Harry vind het een goed idee en trek mijn kleding uit. Harry maakt mijn BH los en laat hem naar beneden glijden. Ik draai me om en geef hem een zoen. Langzaam gaat Harry op zijn rug liggen waardoor ik boven op hem kom te liggen. Hij streelt mijn rug en ik maak de knoop van zijn broek los. Ik voel dat er wat gaat gebeuren deze avond. Harry doet mijn slipje naar beneden en ik zijn onderbroek. We liggen nu naakt boven op elkaar en ik zoen hem. Ik schuif het condoom om zijn penis en geef hem nog een zoen voordat het gaat gebeuren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen