Begin Again - Part 1
"Took a deep breath in the mirror. He didn't like it when I wore high heels but I do."
- Geschreven door: Julia.
Voorzichtig zet Taylor haar tas op haar nieuwe bed. Haar kleren heeft ze net uitgepakt en in de klerenkast gedaan. Naja, als je dat een klerenkast kan noemen. Haar nieuwe huisgenoten hebben Taylor haar nieuwe kamer aangewezen... Een klein kamertje aan de achterkant van het huis. Dit was de enige die nog over was. Nieuw, nieuw, nieuw. Taylor zucht. Waarom moet alles nou veranderen? Ze denkt terug aan haar gelukkige leventje ver weg van hier. Aan de open haard in de woonkamer, voetballen met haar broertje, de rozentuin waar zij en Harry altijd afspraken in het geheim, de middelbare school waar Taylor alles heeft overleefd aan Nina haar zijde... Tranen wellen op in haar ogen als ze terug denkt aan deze gedachten. En dit is pas de allereerste dag. Voorzichtig schuift ze haar hakken onder het bed. Harry komt vanmiddag op bezoek en hij heeft haar hakken verboden. Op zich is dat niet erg aangezien ze al erg lang is van zichzelf. Toch vindt ze het ook wel eens fijn om zich een echt meisje te voelen...
"Gaat alles goed hier?" één van Taylors nieuwe huisgenoten komt binnen. Zijn diepe stem klinkt al erg fijn. Voorzichtig kijkt ze op en ze glimlacht vriendelijk. Voor haar staat een vreemde jongen met rood haar. Toch is er iets aan hem waardoor hij erg aardig lijkt. Misschien kunnen ze wel vrienden worden. "Ja, alles gaat goed. Ik ben nog bezig met mijn tas uitpakken," zegt ze glimlachend. "Ik zie het. Hey, kan je gitaar spelen?" De jongen zijn blik valt op Taylor haar gitaar. "Ja, dat kan ik. Hoe heet je eigenlijk?" Nu raakt ze best geirriteerd. Waarom komt hij zomaar binnen vallen? "Ik ben Ed. Ed Sheeran. Jij bent Taylor toch?" Zonder te wachten op haar antwoord gaat hij door met praten. "Ik ben al een tijdje bezig met een muzikale carrière maar het komt er nog niet van. Tot die tijd moet ik van mijn pa blijven studeren..." Zuchtend staart hij uit het raam. Hij had eigenlijk een heel ander toekomst beeld voor zich. Hij ziet zichzelf al staan op een groot podium in Ahoy of het Ziggo Dome in plaats van de kleine buurt cafés. "Ik ook!" Roept Taylor enthousiast uit. Ze vergeet dat ze zich eigenlijk aan hem irriteerde. "Nouja... Een carrière hoef ik eigenlijk niet. Ik ben gelukkig op deze manier. Maar ik hou heel erg van nummers schrijven." Meteen voelt ze die klik met Ed. Geen liefdesband maar gewoon... een nieuwe vriend erbij kan geen kwaad. Hopelijk zal Harry niet kwaad worden als hij komt. Rustig gaat Taylor weer verder met haar spullen pakken. "We kunnen wel een keer samen een nummer schrijven," zegt Ed terwijl hij Taylor onbewust helpt met haar spullen uitpakken. "Ja, lijkt me erg leuk." Een kleine glimlach verschijnt op haar gezicht. Een nieuwe vriend! Dit moet ze meteen aan Nina vertellen! Als Ed na een uur weggaat uit haar kamer omdat hij inspiratie kreeg voor een nieuw nummer, ploft Taylor neer op haar zachte bed. Ze zucht diep en kijkt in de spiegel die ze zojuist heeft opgehangen. Nog even en Harry zal hier zijn.
Reageer (4)
Leukxx
1 decennium geledenIk hou wel van jou schrijfstijl.
1 decennium geledenGoed geschreven, i want more
1 decennium geledenxx
leuk geschreven x
1 decennium geleden